Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #131.481
Ik zal nooit meer andermans schrijffouten corrigeren.

Zo goed?
Echt corrigeren kan je hier alleen als je daar rechten toe hebt. Jij kan een ander er hooguit op attenderen.

• #131.482

Zo goed?
Het is geen schrijffout, maar een taalfout :s

• Like
Waarderingen: BB_
  • #131.484
Waarom beginnen jullie niet een taal topic ? Het haut een hoop sukkels bezig :trollface:

• #131.488
Ik vraag me werkelijk af of deze @Brainfart real is. Er kloppen gewoon te veel dingen niet.

1. Ze post nooit foto's en heeft geen log. Aandacht is net als crack voor vrouwen. Zeker als je rekening houdt met de hoeveelheid simps/orbiters die hier aanwezig zijn. . Aka: het perfecte scenario om daar dan gebruik van te maken.
2. Mengt zich te veel in discussies. Welke vrouw hebben jullie dat zien op dit forum? De meesten posten alleen in hun log. Volgens mij was er een tijdje geleden een andere 'vrouwelijke' troll die dezelfde shit deed.

@mods wanneer gaan jullie een timestamp procedure invoeren. Ik wilde een tijdje gelden een fake account aanmaken met de tor browser en merkte dat jullie dit al hebben weten te voorkomen middels een soort van check. Chapeau. Hoe moeilijk kan het zijn daar dan nog een extra timestamp check aan toe te voegen om deze fucking catfishers te elimineren. Dit is niet grappig meer.
Zegt degene die op ieder mogelijk denkbare wannebe booty model 'trainings'log actief is.

• #131.493
pokémon kaarten? ik denk dat je zijn duimpiano bedoelt, of zijn pik en z'n speciale techniek kan ook nog.
Ik kan mij wel inbeelden dat hij speciale technieken moet verzinnen om het trekken interessant te houden, gezien het feit hij de enige is die ooit aan zijn pik gaat trekken. Maar de duimpiano?

• #131.495
Ik vraag me werkelijk af of deze @Brainfart real is. Er kloppen gewoon te veel dingen niet.

1. Ze post nooit foto's en heeft geen log. Aandacht is net als crack voor vrouwen. Zeker als je rekening houdt met de hoeveelheid simps/orbiters die hier aanwezig zijn. Aka: het perfecte scenario om daar dan gebruik van te maken.
2. Mengt zich te veel in discussies. Welke vrouw hebben jullie dat zien op dit forum? De meesten posten alleen in hun log. Volgens mij was er een tijdje geleden een andere 'vrouwelijke' troll die dezelfde shit deed.

@mods wanneer gaan jullie een timestamp procedure invoeren. Ik wilde een tijdje gelden een fake account aanmaken met de tor browser en merkte dat jullie dit al hebben weten te voorkomen middels een soort van check. Chapeau. Hoe moeilijk kan het zijn daar dan nog een extra timestamp check aan toe te voegen om deze fucking catfishers te elimineren. Dit is niet grappig meer.
Ze heeft mij een keer proberen te steunen in een pm en kwam behoorlijk lief/vrouwelijk over. (Hoewel ik zelf, met al mijn testosteron, ook een goed ontwikkelde vrouwelijke kant heb.) En volgens mij kent vntl haar.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #131.496
Kent er iemand of is er iemand die finasteride gebruikt?

Terug
Naar boven