Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #131.421
Ik heb wat pb's zitten sturen, dat ik zo langzamerhand niet meer weet hoe en wat. Het waren gekke dagen. Heb ik je vraag nu wel beantwoord? Zo nee, wat is je vraag?

Hier lijkt nu eindelijk alles weer normaal?
Nou ik heb niets ontvangen, voel me buitengesloten.

• #131.422
Ik kan wel wat dingen bedenken, maar doorspelen aan je baas dat je 24/7 hier rondhangt i.p.v. tijd spendeert aan je werk zou wel één van de dingen kunnen zijn.

Ik heb punten gekregen voor letterlijk de meest onzin dingen. Laten we eerlijk zijn: Sanca meet zeker wel met twee maten. Toen wij elkaar afslachtte, zei hij er niets van maar owhee als je een grapje maakt over één van zijn lievelingetjes. Ikzelf ben ook niet van grappen maken over kinderen of wat dan ook, maar de manier hoe hij er mee omging was ook dom en nodigt alleen maar uit om er dan over door te gaan. Het is niet alsof het om een doodsbedreiging ging, laat je niet eens zo kennen man. Zeker als het gaat om iets op het internet. Dat kun je niet vergelijken met irl shit.
Je moet sws je smoel houden over iemand anders zijn broedsel.

• #131.424
Ik heb wat pb's zitten sturen, dat ik zo langzamerhand niet meer weet hoe en wat. Het waren gekke dagen. Heb ik je vraag nu wel beantwoord? Zo nee, wat is je vraag?

Hier lijkt nu eindelijk alles weer normaal?
Zoek hulp patricia aan al je pms en whatsapps te zien gaat het niet goed.

• #131.428
Stel je zoontje komt huilend thuis van school. Zijn leraar heeft hem voor de klas belachelijk gemaakt vanwege zijn oren nadat hij vervelend was geweest. Je vindt dit dan een onschuldig grapje en neemt dit dan ook niet zo serieus? En je vindt het dan apart dat Kameel per direct naar zijn school gaat en die leraar eens flink aanpakt? Waarschijnlijk zou ik mijzelf dan nog net kunnen beheersen om de leraar niet meteen een vuist te geven maar was ik niet weggegaan voordat de leraar zijn broekje vol had zitten. Een tweede keer en papa gaat een weekendje naar center parks.
Op school is het een compleet andere situatie. Je zit op een internet forum wat leeft op trollen en elkaar denigreren. Valt totaal niet met elkaar te vergleijken.

• #131.429
Maar dat modereren valt ook niet altijd mee. Alles bij elkaar vind ik trouwens alle moderators hier i.i.g. goede mensen, ook die ene met wie ik het zelf ooit aan de stok had.

Op het motor-forum doen ze het echt niet beter, daar heeft de corona gekte ook toegeslagen.

• #131.430
Op school is het een compleet andere situatie. Je zit op een internet forum wat leeft op trollen en elkaar denigreren. Valt totaal niet met elkaar te vergleijken.

Eens.

Maar in dit geval is het niet op de man spelen, maar op iemands kind. Voor mij blijft dat een no go. Dat er dan buitenproportioneel op gereageerd wordt? Tja, ik kan dat wel plaatsen..het gaat immers over je zoontje. En het is dan natuurlijk dubbelop wanneer het om een mod gaat. Geeft weer meteen een reden om flink te gaan rellen en doen alsof we allemaal gek zijn, toch? :knipoog:

Maar goed, ik geef het geen aandacht meer en trek mij af.

• #131.431
Maar dat modereren valt ook niet altijd mee. Alles bij elkaar vind ik trouwens alle moderators hier i.i.g. goede mensen, ook die ene met wie ik het zelf ooit aan de stok had.

Op het motor-forum doen ze het echt niet beter, daar heeft de corona gekte ook toegeslagen.
Daar ben ik ook al meer dan 10 jaar lid, maar sinds ik zelf geen motor meer rijd kom ik er niet meer. Vond de sfeer daar vaak ook niet echt geweldig. Hoe de moderators het daar doen, daar heb ik geen idee van.

• #131.432
Daar ben ik ook al meer dan 10 jaar lid, maar sinds ik zelf geen motor meer rijd kom ik er niet meer. Vond de sfeer daar vaak ook niet echt geweldig. Hoe de moderators het daar doen, daar heb ik geen idee van.
Er zitten een paar motoragenten tussen en die kunnen behoorlijk star en autoritair doen. De ergste gaf ik laatst nog een compliment, dat hij zo relaxed was geworden. Maar met corona is dat weer verdwenen.

• #131.438
39,3-39,6 graden koorts, morgen lesbezoek voor de eindevaluatie. Overmorgen onderzoek uitvoeren wat alleen op school kan. Als ik een coronatest laat doen, mag ik sowieso woensdag niet naar school. Rip woensdag mijn dagje sporten bij de fysio ook. Onderzoek niet kunnen beginnen is ook stressen om met een paar dagen alle resultaten te verwerken.

Mooi hoe ik altijd goed grieperig word wanneer ik een paar drukke weken heb gehad. Had nog een griepprik aangevraagd, maar die waren allang weg. Deze week was mijn rustige week aangebroken, die is nu met 1-2 weken verlengd.
Blijf lekker thuis met koorts. Ziek melden bestaat met een reden :)

• #131.440
Blijf lekker thuis met koorts. Ziek melden bestaat met een reden :)
Ziek melden is niet zo vanzelfsprekend voor studenten. Ben een keer kotsmisselijk naar school gegaan omdat ik al één les had gemist. Met de 80% aanwezigheidsplicht mag je niet meer dan één les missen in een periode, anders mag je het tentamen niet maken. Nu is het voor mijn onderzoek op stage, daar kan ik ook geen uitstel voor krijgen.

Terug
Naar boven