XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #131.441
Ziek melden is niet zo vanzelfsprekend voor studenten. Ben een keer kotsmisselijk naar school gegaan omdat ik al één les had gemist. Met de 80% aanwezigheidsplicht mag je niet meer dan één les missen in een periode, anders mag je het tentamen niet maken. Nu is het voor mijn onderzoek op stage, daar kan ik ook geen uitstel voor krijgen.
Hier hetzelde, als je ziek bent moet je thuis blijven, maar als je thuis blijft en een verplichte les mist is dat zowiezo een buis voor die les, enkel in te halen met herexamen, natuurlijk dat dan iedereen gewoon ziek naar school komt.

• #131.442
Ziek melden is niet zo vanzelfsprekend voor studenten. Ben een keer kotsmisselijk naar school gegaan omdat ik al één les had gemist. Met de 80% aanwezigheidsplicht mag je niet meer dan één les missen in een periode, anders mag je het tentamen niet maken. Nu is het voor mijn onderzoek op stage, daar kan ik ook geen uitstel voor krijgen.
Bizar eigenlijk, aanwezigheidsplicht. Die had ik niet. Wettelijk waarschijnlijk onhoudbaar als je echt ziek bent, zeker nu.

• #131.444
Bizar eigenlijk, aanwezigheidsplicht. Die had ik niet. Wettelijk waarschijnlijk onhoudbaar als je echt ziek bent, zeker nu.
Het scheelt dat de hogescholen bijna het hele jaar op afstand zijn. Ik had begin dit jaar wel een leuk gesprek met mijn SLBer en andere docenten die zich zorgen maakten om mijn houding toen ik twee keer zat te vergaan van een keelontsteking.

De 2e keer kort na de eerste keelontsteking heb ik dagen niet kunnen eten en drinken en was m'n anus gescheurd door de obstipatie. Als klap op de vuurpijl werd ik kots en kotsmisselijk van de antibiotica. Er kwam niet eens een beterschap van af, alleen dat ik écht moest proberen aanwezig te zijn en mijzelf te laten zien dit jaar. Want dat was al de tweede keer afwezig, ondanks dat het 'allemaal toch online' is. Heb er gelukkig niets meer van gehoord na een enorme boze e-mail terug te hebben gestuurd. Al had ik graag een klein excuusje of begrip gehad.

Onderwijs is één grote teringbende. Ze vragen flexibiliteit, terwijl ze zelf weinig flexibel zijn. Heb je een slechte periode met je lichamelijke gezondheid? Gefeliciteerd, dan zorgt je school er wel voor dat zij ook je geestelijke gezondheid aan de galg hangen.

• #131.449
Kan er nu weinig van zeggen omdat ik 100% online volg, maar ik heb één vak gehad waar het zelfs 100% is. 1 les missen is je eindcijfer x0,8. Maakt het gelijk bijna onmogelijk om het te halen :roflol:.

• #131.450
christoph schneider GIF

• #131.452
Verknipt verstoppertje spelen?

• #131.454
Gelukkig hoef jij je daar nooit zorgen over te maken. Kan mij niet voorstellen dat iemand met zo'n misvormde skinny fat mislukking als jij wilt voortplanten.
Denk dat jij jezelf niet eens meer kunt voortplanten met die twee pindanootjes van je.

• #131.455
Denk dat jouw ouders keihard balen en dan vooral je moer omdat ze zo’n onzeker stuk vreten eruit heeft geperst die de hele dag met zichzelf bezig is. Je bent je eigen lichaamsgewicht aan stront
ja man, post eens een fysiekfoto. onzekere anavar vreter
tfw je zwembanden even breed zijn als je lats lol
1616507187249.png

• Like
Waarderingen: BB_
  • #131.456
:popcorn2:

• #131.457
Sommige van jullie hier hadden beter nooit kunnen kuren change my mind :roflol:

Terug
Naar boven