- Waardering
- 8.736
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ben jij vandaag 38 jaar en 9 maanden?
Misschien is hij wel 37 jaar en 3 maanden
Dat zei me vriendin ook al.

Misschien ben ik wel gekloond

En nu een spiergroep showen waar je wel moeite voor heb moeten doen. Er zijn zoveel mensen met dikke kuiten die nog nooit een dumbbell in hun leven hebben aangeraakt.
Misschien is hij wel niet van beide ouders...

Deja vu?
Het einde van de vrouwensport:
![]()
Nieuw-Zeelandse gewichtheffer eerste transgender op OS
De Nieuw-Zeelandse gewichtheffer Laurel Hubbard kan de boeken ingaan als de eerste transgender die deelneemt aan de Olympische Spelen. De 43-jarige krachtsporter werd als jongen geboren, maar onderging als dertiger een geslachtsverandering. Als vrouw mag ze komende zomer bij de Olympische Spelen...www.rtlnieuws.nl
Nee, was vanochtend op het nieuws, dus ik had aangenomen dat het weer een nieuwe stap voor transgenders was.
Met een mannenlichaam door de puberteit zorgt voor meer mogelijkheden tot spierophanging.Nee, was vanochtend op het nieuws, dus ik had aangenomen dat het weer een nieuwe stap voor transgenders was.
Belachelijk. Testosteron mag 5x zo hoog zijn, dat hoeft dan weer niet gelijk te zijn(dat geldt blijkbaar alleen voor privileges). Er is toch geen andere Olympische sport waarbij dit meer in zijn/haar/hun voordeel werkt?
Inderdaad belachelijk. Bij twijfel doen ze maar mee bij de mannen. Vrouwensport is bij deze opgeofferd aan transgenderisme.Nee, was vanochtend op het nieuws, dus ik had aangenomen dat het weer een nieuwe stap voor transgenders was.
Belachelijk. Testosteron mag 5x zo hoog zijn, dat hoeft dan weer niet gelijk te zijn(dat geldt blijkbaar alleen voor privileges). Er is toch geen andere Olympische sport waarbij dit meer in zijn/haar/hun voordeel werkt?