Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #132.481
20210619_182740.jpg
1 miniatuurtje dan.
Geef me nog ff 5 a 6 weken.

• #132.482
verjaardag.png

• #132.491
Deja vu?

Het einde van de vrouwensport:

• #132.492
Nee, was vanochtend op het nieuws, dus ik had aangenomen dat het weer een nieuwe stap voor transgenders was.
Belachelijk. Testosteron mag 5x zo hoog zijn, dat hoeft dan weer niet gelijk te zijn(dat geldt blijkbaar alleen voor privileges). Er is toch geen andere Olympische sport waarbij dit meer in zijn/haar/hun voordeel werkt?

• #132.493
Niet alleen dat, genetisch heeft hij al een voordeel omdat die gewoon een man is en blijft.

• #132.494
Nee, was vanochtend op het nieuws, dus ik had aangenomen dat het weer een nieuwe stap voor transgenders was.
Belachelijk. Testosteron mag 5x zo hoog zijn, dat hoeft dan weer niet gelijk te zijn(dat geldt blijkbaar alleen voor privileges). Er is toch geen andere Olympische sport waarbij dit meer in zijn/haar/hun voordeel werkt?
Met een mannenlichaam door de puberteit zorgt voor meer mogelijkheden tot spierophanging.

Bij de masters bij het wielrennen doet Rachel McKinnon ook al jaren mee in de top.

• #132.495
Inderdaad belachelijk. Bij twijfel doen ze maar mee bij de mannen. Vrouwensport is bij deze opgeofferd aan transgenderisme.

• #132.498
Dit zijn van die dingen die al jaren aan de gang zijn, maar als je daar eerder iets over zei had niemand een idee waar je het over had.

Dat Biden de hosti kan worden geweigerd gaat niet alleen over abortus of het homohuwelijk, het gaat ook over dergelijke woke-shit als transvrouwen in vrouwensport. Dat de SGP de scholen verdedigt die een kledingvoorschrift hebben 'naar de schepping' gaat óók over dit soort woke-shit.

En dan zit de oprichter van het Grachtencarnaval voor Gays te verkondigen dat de president van Amerika niet progressief genoeg kan zijn voor 'de community'.

Laatst bewerkt:
  • #132.500
Dus als in de sportwereld niet goed wordt omgegaan met transgenders, dan moet je transgenders in hun geheel verbieden? Lol

Ja het verneukt de sport, maar dan moet je vooral de regels verbeteren.

Beetje makkelijk om hier om te lachen. Staat los van de discussie. Kroc doet toch geen wedstrijden in de vrouwen divisie? (Sterker nog: wel in de mannen divisie)

Terug
Naar boven