AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #132.521
Ow.....?
En waar heb jij dan ook al weer moeite voor gedaan ?
Post is een filmpje van een lift, waar wij van onder de indruk kunnen zijn.
Of is het allemaal olie ?
De enige reden waarom jij die calves hebt is omdat je een fucking vetz*k bent. Letterlijk een lopende blubber raise machine. Echt iets om mee te pronken. :roflol:

Roiders hoeven alleen te spuiten. De rest gaat vanzelf. Dat weten jullie butthurt natties onderhand toch wel. Maar al zou jij spuiten, dan zou er niks gebeuren, omdat jij poep genetics hebt.

Ik doe niet aan blubberlifting, dus mijn lifts hebben helemaal geen prioriteit. En ook niet die van jou. Dus waarom haal je dat überhaupt aan?

• #132.523
Zat zo lekker 240 te deadliften, voel ik ineens een pats geluid in mijn tricep, gelijk mee gestopt. Voel eerste keer pijn in me tricep door deadliften
Scheurtje? Had ook het pats geluid of toch wat ik ervan herinner en idd scheurtje in de bovenarm.

• #132.525
  • #132.526
Was eigk me rechter lat. Dacht dat het me tricep was. Maar kan me lats gewoon trainen gelukkig. Voel alleen een lichte pijn steken
Hmmm, misschien even fysio raadplegen. Dalijk maak je t scheurtje groter. Ben je verder van huis.

• #132.528
...het stimuleren van geslachtsverandering onder jonge kinderen...
Kan ik hieruit opmaken dat jouw alternatieve feiten van alternatieve media komen? Ik snap dat het spannend is dat de wereld verandert. Verandering is niet vaak comfortabel. Alleen educatie en inclusie kunnen mensen samen brengen. Daarom ben je daar wel aan overgeleverd.

Ik zou zelf echter niet meedoen aan de vrouwenspelen wanneer ik een mannenlijf heb met mannenhormonen. Dat is de hele rede van het scheiden van de sexen in sport. Hahaha, sexen. Doei.

• #132.529
Kan ik hieruit opmaken dat jouw alternatieve feiten van alternatieve media komen?
Geen idee waar jij wat uit op kan maken. Het stimuleren van geslachtsverandering onder jonge kinderen versta jij onder alternatieve feiten? Google t maar.

Ik snap dat het spannend is dat de wereld verandert. Verandering is niet vaak comfortabel.
Niet zo neerbuigend doen.

Alleen educatie en inclusie kunnen mensen samen brengen. Daarom ben je daar wel aan overgeleverd.
Dit vind ik dus echt zo'n luchtfietsende, nietszeggende uitspraak die je overal op toe kan passen, maar waar je niks aan hebt.

Laat me raden, diversiteit is onze kracht?

Sexen schrijf je trouwens als seksen.

• #132.531
Ik snap dat het spannend is dat de wereld verandert. Verandering is niet vaak comfortabel. Alleen indoctrinatie en cancelculture kunnen mensen samen brengen. Daarom ben je daar wel aan overgeleverd.
Fixed.

Die veranderingen die gaan volledig spontaan, daar zitten vooral geen lobbyclubjes en dergelijke achter. /sarc

The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything.
Albert Einstein

Al weet ik niet of wat b**chen op een forum zoden aan de dijk zet. Helpt wel met een realiteitscheck.

Laatst bewerkt:
  • #132.535
Ik krijg sinds nu opeens letterlijk om de 5 secs dit bericht op m'n telefoon.
Fucking hinderlijk.
Screenshot_20210622-073751_Chrome.jpg

Terug
Naar boven