Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #132.543
  • #132.545
Idem maar mijn telefoon sluit hem zelf telkens.

Screenshot_20210622-081936_Device care.jpg

• #132.558
Dit zeggen al die body positivity wijven ook
Want je mag niet zeggen dat ze dik zijn, maar als je niets zegt, dan krijg je dit:

Jerney (37) viel ruim twintig kilo af: ‘Niemand heeft mij ooit verteld dat ik te dik was, zelfs mijn man niet’​

Op het werk liet zij aan een aantal collega’s de vooraf-foto zien. Een die, gehuld in bh en onderbroek, niet voor de krant bestemd is. ,,Ze schrokken, zeggen allemaal nooit gedacht te hebben dat ik zo zwaar was. Mensen willen je niet kwetsen. Niemand heeft mij ooit verteld dat ik te dik was, zelfs mijn man niet. Misschien dat ik wat voller was, waarna altijd de woorden klonken ‘maar je ziet er toch goed uit’.​

Huichelachtige laffe leugenaars, allemaal!

Hoe gaat zoiets:
"Wie is Jerney van de afdeling crediteuren eigenlijk?"
- "Dat is die vette..."
"Welke van de 3? "
- "Die hele vette!"
"Oh die, dank je."

Je hoeft iemand niet consequent met bolle aan te spreken als zogenaamd "goedbedoelde motivatie", maar als je echt om iemand geeft dan heb je het toch een keer over de gezondheidsrisico's.

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen, maar ik wens jullie allemaal een gezond vetpercentage!

Tip van Jerney: https://www.eenmaatjeminder.nl Mogelijk gaat dat over het aantal vrienden dat je kwijtraakt als je afvalt...

Terug
Naar boven