AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #132.561
D4591875-6C10-419D-990E-DFDAAB7884C0.gif

• #132.562
O zo noemen mijn vrienden me al jaren.
Vrienden is wat anders, doet me denken aan

When RUSSELL CROWE met "Fat" HENRY CAVILL: The Graham Norton Show June 20 BBC AMERICA​

Beetje skinny in die "Griekse Mythologie" films, maar leuk opgevuld als Superman, uiteraard getraind door de legendarische Mark Twight.

Laatst bewerkt:
  • #132.564
Wat een held.

McAfee didn't uninstall himself, neither did Epstein.

RIP

• #132.565
Gister nieuwe oefening gedaan voor benen direct knie pijn met opstaan en traplopen, baal er flink van ging net weer de goede kant op.

• #132.568
Gisteravond laatste voetbaltraining van het seizoen van het team van mijn zoon wat ik train.
Leuk als afsluiter een potje voet-vollybal en daarna een partijtje ouders tegen de kids.

Verrek ik toch mijn enkelbanden. Links een dikke knie van een botsing met een andere ouder en rechts manke Nelis.

• #132.574
serieuze klacht. Mijn afstandsbediening van mij tv ging kapot. En nu is dat een LG met magic remote. De helft van de functies was beschikbaar, maar kreeg eigenlijk niets gedaan.

Met een beetje gekut een workaround bedacht. En een nieuwe ab besteld. En als dat niet werkt heb ik een goede smoes een nieuwe oled tv te kopen.

• #132.575
Ik ben op dag 2 van een kater na een feestje vrijdag. Hij wordt intenser. Ik ben iemand die nooit over zijn nek gaat. Maar daarnet een paar keer. Dalijk krijg ik mn eerste corona prik. Ik gaat kapot gaan. Ik wordt te oud voor die hoeveelheden bier denk ik... ajajaj

• #132.576
Ik ben op dag 2 van een kater na een feestje vrijdag. Hij wordt intenser. Ik ben iemand die nooit over zijn nek gaat. Maar daarnet een paar keer. Dalijk krijg ik mn eerste corona prik. Ik gaat kapot gaan. Ik wordt te oud voor die hoeveelheden bier denk ik... ajajaj
Na 2 dagen nog moeten kotsen van bier?

ik wordt
Ik gaat

• #132.580
Zo 3 tuinen doen :fuu:

20210628_081947.jpg
received_4323449321038707.jpeg

Terug
Naar boven