- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Dat is toch leuk om te doen als het een beetje droog blijf

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is toch leuk om te doen als het een beetje droog blijf

Het frezen gaat al niet meerDat is toch leuk om te doen als het een beetje droog blijf![]()

Roundup!!!
Nu eerst even een Dreamy'tje doen.
Is de tijd om te gaan gekomen?
Volgooien met Papaver somniferum, das de betere onkruid.
Kan aan het lens product liggen.Ik dacht ff lenzen nemen kijken hoe dat is
Wat een h**ren zooi is dat zeg
Heel mn oog t*fus rood
Heeft een uur geduurd ook voordat ik m'n lens eruit kreeg, heb hier niet het geduld voor dus ik hou het maar lekker bij m'n bril
En aan je ogen zelf. Zachte of harde lenzen. Maak je weinig oogvocht aan ( dus heb je van jezelf al vaak last van droge ogen) dan zijn zachte lenzen een crime. Continu zand in je ogen en brandend gevoel met als resultaat rode geïrriteerde ogen. Ik kon met de tijd geen lenzen meer hebben. Nog altijd blij met laseren.
Heeft een uur geduurd ook voordat ik m'n lens eruit kreeg, heb hier niet het geduld voor dus ik hou het maar lekker bij m'n bril
Komt dit door je haar?Zit precies al een dag of 3 niet helemaal lekker in m'n vel.
Begin er topic over, je krijgt dan ontzettend veel opbeurende berichten.Zit precies al een dag of 3 niet helemaal lekker in m'n vel.
Begin er topic over, je krijgt dan ontzettend veel opbeurende berichten.
gewoon je vriendin flink afrossen, dat heeft mij altijd wel geholpenZit precies al een dag of 3 niet helemaal lekker in m'n vel.
(vechtscheiding)gewoon je vriendin flink afrossen, dat heeft mij altijd wel geholpen(vechtscheiding)