Ga dan2e oproep ontvangen voor een 1e vaccinatie! het houd niet op....niet vanzelf![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga dan2e oproep ontvangen voor een 1e vaccinatie! het houd niet op....niet vanzelf![]()

2e oproep ontvangen voor een 1e vaccinatie! het houd niet op....niet vanzelf![]()
een biologisch-dynamisch verbouwde vrouw...![]()
Atletieksensatie Mboma mist Spelen vanwege te hoog testosterongehalte
De 18-jarige Namibische Christine Mboma baarde afgelopen week opzien met haar 48,54 op de 400 meter, veruit de snelste tijd op deze afstand van dit jaar.nos.nl
Een biologische vrouw met te hoge testosteron mag niet meedoen met de vrouwen athletiek, maar een omgebouwde man mag dat wel bij vrouwen gewichtheffen![]()
Ik ben wel benieuwd wat voor waarden dan zijn gemeten... Ook Hubbart had een niveau dat vele malen hoger is dan de hoogste natuurlijke waarde bij vrouwen.![]()
De 18-jarige Namibische Christine Mboma baarde afgelopen week opzien met haar 48,54 op de 400 meter, veruit de snelste tijd op deze afstand van dit jaar.nos.nl
Een biologische vrouw met te hoge testosteron mag niet meedoen met de vrouwen athletiek, maar een omgebouwde man mag dat wel bij vrouwen gewichtheffen![]()
Ehh![]()
Als dit je dag verpest heb je echt een verschrikkelijk sneu kut leven.2e oproep ontvangen voor een 1e vaccinatie! het houd niet op....niet vanzelf![]()
Dan heb je binnekort nog een kutdag:2e oproep ontvangen voor een 1e vaccinatie! het houd niet op....niet vanzelf![]()
rechtstreeks in de oud papierbak dussssss
Gooi 'm bij het huisafval. Dan ben je pas ècht een boef.
Nee joh, steek hem in je reet en dan ik de fik.Gooi 'm bij het huisafval. Dan ben je pas ècht een boef.
Maar dan wel terwijl je bij de GGD binnen zit, neem ik aan? Dat is de echte veegronde.
Bij de volgende ronde worden ze toch opgehaald in busjes en gegijzeld?
Kan je de angst nog aan?En die Steks die zich laat testen bij elke snotneusKan je de angst nog aan?
Het is normaal als je vragen hebt..
Weekban.Is Thomas geband of vrijwillig zijn account gestopt?
Ik moet weer en krijg 2 of 3 dagen betaald verlof van de baas. Zou je daar tegen in gaan?En die Steks die zich laat testen bij elke snotneusKan je de angst nog aan?
Ik moet weer en krijg 2 of 3 dagen betaald verlof van de baas. Zou je daar tegen in gaan?