Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #132.662
Iemand stuurde me een filmpje door waar hij op de grond ligt met bloed in zijn gezicht. Ziek in je kop als je dat filmt en verspreidt imo.
Kreeg hem ook. Maar was al verwijderd voor ik hem had gezien. Misschien maar goed.

Zieke shit. Maffiatypes laten weer even zien wie de baas is.

• #132.664
Al de 4e training deze week dat ik futloos ben. Niets gaat, zeer weinig energie (ondanks goede pre workout meals).

Cutten zuigt

• #132.665
Al de 4e training deze week dat ik futloos ben. Niets gaat, zeer weinig energie (ondanks goede pre workout meals).

Cutten zuigt
De onderstaande pre-workout is de enige die werkt. Alles wat legaal is heeft nog nooit gewerkt, daarom is het legaal. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
1625821854681.png

• #132.666

Cutten zuigt
Meer eten en cardio vermeerderen helpt daarin voor mij. Ik doe het niet goed me calorietekorten enkel en alleen door minder te eten, dan ben ik humeurig en futloos. Dan doe ik liever een extra wandeling van een uurtje of 5 per week.

• #132.671
Het ging de eerste 4 weken top. Maar sinds deze week ben ik echt futloos.

Een weekje bijeten? Of max 500kcal per dag gaan doen?
In 5 weken zo kut voelen is wel snel tbh
Zit ook op 7-800 in deficit maar al week 15 maar heb dat futloze pas echt de laatste 2 weken. 13 kg kwijt inmiddels
Hoe deel je je voeding in? Ik hield wel zoveel mogelijk kcals rond mijn training altijd, vooral pwo zodat mijn trainingen gewoon oké gingen

• #132.672
Ik neem circa 40% van m'n carbs van de dag voor de training.

2,5 uur voor het trainen een maaltijd van circa 1000kcal.
1 uur voor het trainen 300 ml vers geperste jus met 1,5 banaan (geblend).

En nog pre workout.
8 uur slaap per dag

• #132.673
Ik neem circa 40% van m'n carbs van de dag voor de training.

2,5 uur voor het trainen een maaltijd van circa 1000kcal.
1 uur voor het trainen 300 ml vers geperste jus met 1,5 banaan (geblend).

En nog pre workout.
8 uur slaap per dag
Hmm wel flink wat kcals voor het trainen lol.
Is het misschien niet juist omdat je zoveel carbs (vooral snelle.. banaan en sap) dat je wat duf/dipje daardoor krijgt?

Wat als je die maaltijd een half uur- max uur later eet en dat sap/banaan skipt en die kcals voor na de training gebruikt?

• #132.674
Meer eten en cardio vermeerderen helpt daarin voor mij. Ik doe het niet goed me calorietekorten enkel en alleen door minder te eten, dan ben ik humeurig en futloos. Dan doe ik liever een extra wandeling van een uurtje of 5 per week.
Sinds afgelopen week ook 250kcal verhoogd en voel me weer prima, en blijf rustig afvallen.
Zelfde klachten als @apfelstrudel
Voel me ook weer voller, sterker etc.

• #132.675
Is het misschien niet juist omdat je zoveel carbs (vooral snelle.. banaan en sap) dat je wat duf/dipje daardoor krijgt?

Wat als je die maaltijd een half uur- max uur later eet en dat sap/banaan skipt en die kcals voor na de training gebruikt?
O die 1000 kcal is trouwens inclusief het fruitsap.

Ik dacht dat het juist goed zou zijn voor de energie. Ik zal eens kunnen kijken wat er gebeurd als ik die sap skip en de maaltijd 2 tot 1,5 uur voor de workout doe.

• #132.676
Helaas weer last gekregen van een oude schouder blessure :( dus nu maar even 1 week rust en weer licht beginnen. Hopelijk blijft het daar bij.

• #132.677

Net 1,5 uur voor het trainen gegeten. Geen fruitsap, banaantje onderweg naar de gym.

Bam, bench PR.
3x110 incline bench.

Thnx bro :)

• #132.680
Jezus wat een kutwerk. Vooral ook omdat alle muren in deze woning fucking scheef zijn gebouwd 50 jaar geleden. Wordt alles netjes afkitten om kieren weg te werken voor de hoge plinten.

Deurposten worden ook een drama om te leggen omdat die ook schots en scheef zijn. Eens kijken of ik er iets moois van kan maken.
20210715_131648.jpg

10 deurposten te gaan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven