apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ja.. maar die kans was wel ontzettend klein. Heb je al wat loten gekocht?Werkt al goed, dat vaccin. Twee weken geleden gevaccineerd, vandaag positief getest.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja.. maar die kans was wel ontzettend klein. Heb je al wat loten gekocht?Werkt al goed, dat vaccin. Twee weken geleden gevaccineerd, vandaag positief getest.
Beterschap!
Heb je een polsblessure?

Nice ik zit hier ook op te wachten.Werkt al goed, dat vaccin. Twee weken geleden gevaccineerd, vandaag positief getest.
Er valt tegenwoordig prima te leven met HIV.Werkt al goed, dat vaccin. Twee weken geleden gevaccineerd, vandaag positief getest.
Ben je gelijk gaan dansen met Janssen?Werkt al goed, dat vaccin. Twee weken geleden gevaccineerd, vandaag positief getest.
Komt vast door die smerige naalden

Ik had altijd verwacht dat je vrouw de dader zou zijn.Mijn baas vermoordt me nog eens. Mijn vrouw krijgt net een appje dat ze eerder deze week nauw contact heeft gehad met iemand die positief getest is en deze gek heeft morgen ochtenddienst en mag dus weer eens niet komen werken.
Als ik jou was had ik al mijzelf al x100 vermoord. Heb je die lippen en wenkbrauwen nou al gefixt.Mijn baas vermoordt me nog eens. Mijn vrouw krijgt net een appje dat ze eerder deze week nauw contact heeft gehad met iemand die positief getest is en deze gek heeft morgen ochtenddienst en mag dus weer eens niet komen werken.
Heeft je vrouw nauw contact met een collega van jou of lees ik het verkeerd?Mijn baas vermoordt me nog eens. Mijn vrouw krijgt net een appje dat ze eerder deze week nauw contact heeft gehad met iemand die positief getest is en deze gek heeft morgen ochtenddienst en mag dus weer eens niet komen werken.
Scherp, zijn vrouw heeft "nauw contact" met een ander gehad...Heeft je vrouw nauw contact met een collega van jou of lees ik het verkeerd?
Mijn vrouw is een dagje wezen shoppen en eten met een vriendin van haar die toen nog geen klachten had. Een dag later voelde ze zich niet lekker en nu blijkt ze dus corona te hebben.Heeft je vrouw nauw contact met een collega van jou of lees ik het verkeerd?
Met die strenge regels ben je vast niet de enige die er zo vaak aan moet geloven?Mijn vrouw is een dagje wezen shoppen en eten met een vriendin van haar die toen nog geen klachten had. Een dag later voelde ze zich niet lekker en nu blijkt ze dus corona te hebben.
Door de piek in besmettingen vorige week is mijn bedrijf weer helemaal in opperste staat van paraatheid tegen het virus en mag je niet naar binnen als jijzelf of iemand uit je huishouden de afgelopen 10 dagen contact hebt gehad met iemand die corona blijkt ge hebben (gekregen). Pas na een negatieve test van jezelf en als je geen klachten hebt mag je weer verschijnen.
We moeten bij het verplaatsen is de gebouwen ook weer mondkapjes dragen.
Nee, het loopt echt de spuigaten uit, m.a.g. veel overwerk en zelfs het inhuren van tijdelijk personeel om toch de bezetting rond te krijgen.Met die strenge regels ben je vast niet de enige die er zo vaak aan moet geloven?
Hebben jullie zoveel pech, hier hoor je helemaal niks over corona of überhaupt dat mensen het hebben gehad en er werkt hier aardig wat personeel.Nee, het loopt echt de spuigaten uit, m.a.g. veel overwerk en zelfs het inhuren van tijdelijk personeel om toch de bezetting rond te krijgen.
Het is regio Rotterdam en met onderaannemers en bezoekers bij het personeel opgeteld komen er ruim 1000 individuen binnen per week verdeeld over twee locaties.Hebben jullie zoveel pech, hier hoor je helemaal niks over corona of überhaupt dat mensen het hebben gehad en er werkt hier aardig wat personeel.
Fixed.Verder is het een Amerikaanse bedrijf waar het vermijden van aansprakelijkheidsclaims heel erg belangrijk is
Dit icm met de financiële schade als plotseling het proces moet worden gestopt bij een personeelstekort.