Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #132.706
  • #132.708
Mijn baas vermoordt me nog eens. Mijn vrouw krijgt net een appje dat ze eerder deze week nauw contact heeft gehad met iemand die positief getest is en deze gek heeft morgen ochtenddienst en mag dus weer eens niet komen werken.

Laatst bewerkt:
  • #132.710
Mijn baas vermoordt me nog eens. Mijn vrouw krijgt net een appje dat ze eerder deze week nauw contact heeft gehad met iemand die positief getest is en deze gek heeft morgen ochtenddienst en mag dus weer eens niet komen werken.
Ik had altijd verwacht dat je vrouw de dader zou zijn.

• #132.711
Als ik jou was had ik al mijzelf al x100 vermoord. Heb je die lippen en wenkbrauwen nou al gefixt.

• #132.712
Heeft je vrouw nauw contact met een collega van jou of lees ik het verkeerd?

• #132.714
Heeft je vrouw nauw contact met een collega van jou of lees ik het verkeerd?
Mijn vrouw is een dagje wezen shoppen en eten met een vriendin van haar die toen nog geen klachten had. Een dag later voelde ze zich niet lekker en nu blijkt ze dus corona te hebben.
Door de piek in besmettingen vorige week is mijn bedrijf weer helemaal in opperste staat van paraatheid tegen het virus en mag je niet naar binnen als jijzelf of iemand uit je huishouden de afgelopen 10 dagen contact hebt gehad met iemand die corona blijkt ge hebben (gekregen). Pas na een negatieve test van jezelf en als je geen klachten hebt mag je weer verschijnen.
We moeten bij het verplaatsen is de gebouwen ook weer mondkapjes dragen.

• #132.715
Mijn vrouw is een dagje wezen shoppen en eten met een vriendin van haar die toen nog geen klachten had. Een dag later voelde ze zich niet lekker en nu blijkt ze dus corona te hebben.
Door de piek in besmettingen vorige week is mijn bedrijf weer helemaal in opperste staat van paraatheid tegen het virus en mag je niet naar binnen als jijzelf of iemand uit je huishouden de afgelopen 10 dagen contact hebt gehad met iemand die corona blijkt ge hebben (gekregen). Pas na een negatieve test van jezelf en als je geen klachten hebt mag je weer verschijnen.
We moeten bij het verplaatsen is de gebouwen ook weer mondkapjes dragen.
Met die strenge regels ben je vast niet de enige die er zo vaak aan moet geloven?

• #132.717
Nee, het loopt echt de spuigaten uit, m.a.g. veel overwerk en zelfs het inhuren van tijdelijk personeel om toch de bezetting rond te krijgen.
Hebben jullie zoveel pech, hier hoor je helemaal niks over corona of überhaupt dat mensen het hebben gehad en er werkt hier aardig wat personeel.

• #132.718
Hebben jullie zoveel pech, hier hoor je helemaal niks over corona of überhaupt dat mensen het hebben gehad en er werkt hier aardig wat personeel.
Het is regio Rotterdam en met onderaannemers en bezoekers bij het personeel opgeteld komen er ruim 1000 individuen binnen per week verdeeld over twee locaties.
Verder is het een Amerikaanse bedrijf waar veiligheid heel erg belangrijk is, en Corona scharen ze ook onder gevaar. Personeel dat thuis kan werken, moet al sinds maart vorig jaar thuis werken. Het plan was om deze maand gestaag te beginnen ze weer naar kantoor te laten komen, maar door de hoge besmettingscijfers is dat weer voor onbepaalde tijd uitgesteld.

Terug
Naar boven