Je moet ze niet leggen, maar plaatsen.Na 3 jaar in deze woning toch maar eens besloten om plinten te leggen (pauper I know).
Wat een kutwerk.

Krijgt het vrouwtje nesteldrang?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet ze niet leggen, maar plaatsen.Na 3 jaar in deze woning toch maar eens besloten om plinten te leggen (pauper I know).
Wat een kutwerk.

Vond t altijd wel leuk om te doen. Plintenschaar is wel echt je vriend bij zulke hoekjesJezus wat een kutwerk. Vooral ook omdat alle muren in deze woning fucking scheef zijn gebouwd 50 jaar geleden. Wordt alles netjes afkitten om kieren weg te werken voor de hoge plinten.
Deurposten worden ook een drama om te leggen omdat die ook schots en scheef zijn. Eens kijken of ik er iets moois van kan maken.
![]()
10 deurposten te gaan.
Ja zeker dat ding werkt top. Is alleen nog best pittig voor de handjes als je 45 graden knipt heb ik gemerkt.Vond t altijd wel leuk om te doen. Plintenschaar is wel echt je vriend bij zulke hoekjes
Je moet ze niet leggen, maar latenplaatsen.
Krijgt het vrouwtje nesteldrang?

Waarom maak je die schaar dan ook 45 graden?Ja zeker dat ding werkt top. Is alleen nog best pittig voor de handjes als je 45 graden knipt heb ik gemerkt.
Maar ja, baby kamer is nu eindelijk ook af
Dit red je interieur.Jezus wat een kutwerk. Vooral ook omdat alle muren in deze woning fucking scheef zijn gebouwd 50 jaar geleden. Wordt alles netjes afkitten om kieren weg te werken voor de hoge plinten.
Deurposten worden ook een drama om te leggen omdat die ook schots en scheef zijn. Eens kijken of ik er iets moois van kan maken.
![]()
10 deurposten te gaan.
Jezus wat een kutwerk. Vooral ook omdat alle muren in deze woning fucking scheef zijn gebouwd 50 jaar geleden. Wordt alles netjes afkitten om kieren weg te werken voor de hoge plinten.
![]()
10 deurposten te gaan.
Dat valt best mee hoor.
Dat valt best mee hoor.
70m2 met balkon op het zuiden. Muren zijn gewoon beetje scheef.
Mijn haat?
Huurwoning, dan ga ik er geen duur parket leggen natuurlijk.Ja lijkt dan zo door het goedkoop laminaatje en die versleten deurpost.
Ja je haat voor allochtonen.
Zou je hem ook als buurman willen?Huurwoning, dan ga ik er geen duur parket leggen natuurlijk.
Lol hoe kom je erbij dat ik allochtonen haat. Ik mag jou wel en jij bent toch een allochtoon?
Alleen als bovenbuur
.Ik zit maar wat te fucken, mijn halve fam woont in een huis van golfplatenHuurwoning, dan ga ik er geen duur parket leggen natuurlijk.
Lol hoe kom je erbij dat ik allochtonen haat. Ik mag jou wel en jij bent toch een allochtoon?

Zelfs mij mag je en ik ben niet alleen een allochtoon, maar ook links.Lol hoe kom je erbij dat ik allochtonen haat. Ik mag jou wel en jij bent toch een allochtoon?