XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #132.723
Tren is uit mijn systeem, ik ben weer mijzelf ;) Kut spul. Paranoia, emotioneel...f**k dat.

En inderdaad, alle buitenlanders moeten ze terug sturen naar Turkije.
True that. Die shit werkt alleen averechts voor ekte alpha's onder ons. Daarom gebruik ik het ook niet meer. Die zogenaamde alpha tren verhalen komen altijd van die soyboys. Alpha + ''Alpha'' steroid= beta. Het is mij allemaal duidelijk nu.

• #132.725
True that. Die shit werkt alleen averechts voor ekte alpha's onder ons. Daarom gebruik ik het ook niet meer. Die zogenaamde alpha tren verhalen komen altijd van die soyboys. Alpha + ''Alpha'' steroid= beta. Het is mij allemaal duidelijk nu.
Dus je neemt ook geen beta alanine?

• #132.729
Intermezzo.

Echte alfa´s (ik ken er 1) hebben die bijverschijnselen al op hun eigen hormoonproductie.

Laatst bewerkt:
  • #132.732
Net mijn zoontje met koorts van de opvang opgehaald. Als mijn vrouw en ik morgen een negatieve testuitslag hebben moet ik toch werken dit weekend want de bezetting is anders niet rond te krijgen.

Ach misschien krijg ik nog koorts van mijn vaccinatie van gisteren.

Terug
Naar boven