- Waardering
- 34.342
Zullen we een avondje naar de Reguliersdwarsstraat samen? Dan laat ik het je zien.
Nee je bent mijn type niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zullen we een avondje naar de Reguliersdwarsstraat samen? Dan laat ik het je zien.
Jammer man, jij precies de mijne wel

Ik zou @Aline wel nemen, maar dan wel zonder beta, want die krijg ik al genoeg van jullie binnen. We houden het kort en pittig.
Niets aan joh, je komt echt geen vrouw tegen op een avond in dergelijke kroegen. Die twee die aan de bar zitten met een suikerspin kapsel, dat is drag.Zullen we een avondje naar de Reguliersdwarsstraat samen? Dan laat ik het je zien.
Is café de Lellebel niks voor jou?Niets aan joh, je komt echt geen vrouw tegen op een avond in dergelijke kroegen. Die twee die aan de bar zitten met een suikerspin kapsel, dat is drag.
De films die ze in The Eagle (niet Reguliersdwars, wel in de buurt) draaien doen het ook niet voor mij, dan liever naar In de Wildeman aan de overkant van de straat. Dat is itt wat het doet vermoeden een keurig proeflokaal, van speciaalbieren, ik meld het er maar even bij.
Maarja, je moet wel Amsterdam in, dat is nog wel het grootste nadeel.
EDIT: ik bedoelde waarschijnlijk een andere vogel: the cuckoo's nest, die is in de buurt bij In de Wildeman.
Nee, totaal niet, maar als jij daar zo nodig bier wil drinken tijdens drag queen story hour zeg ik geen nee.
Ik drink geen bier als ik voorlees.Nee, totaal niet, maar als jij daar zo nodig bier wil drinken tijdens drag queen story hour zeg ik geen nee.
Zullen wij samen een biertje gaan drinken? :$Nee, totaal niet, maar als jij daar zo nodig bier wil drinken tijdens drag queen story hour zeg ik geen nee.
Dan beginnen we met een Stout?

Als je een dad bod hebt net als jij dan hoef je inderdaad niet bang te zijn. Maar als je daadwerkelijk spieren hebt, dan is er wel een kans dat je half aangerand kan worden. Vraag mij niet hoe ik dat weet.de Reguliersdwarsstraat is best gezellig. En als je niet onzeker bent over je sexualiteit hoef je niet bang te zijn ofzo.
Heb wel eens gedacht dat het allemaal een stuk makkelijker was geweest als ik homo was. Scheelt een hoop gezeik met die vrouwen allemaal. Maar je hebt niets te kiezen…
Het is maar net hoe duidelijk je zelf bent. En hoe gay je zelf overkomt. Kan me voorstellen dat jij met je geëpileerde wenkbrauwen er daar gewoon bij hoort.Als je een dad bod hebt net als jij dan hoef je inderdaad niet bang te zijn. Maar als je daadwerkelijk spieren hebt, dan is er wel een kans dat je half aangerand kan worden. Vraag mij niet hoe ik dat weet.
Gezeik komt ook meestal door jouzelf. En het is maar net wat jij toelaat/tolereert imo. Plus zou ik ook gaan zeiken als mijn man een keukenprinses zou zijn, omdat ik weet dat het mijn fucking taak is.
Die kans is niet klein maar vrij groot.Als je een dad bod hebt net als jij dan hoef je inderdaad niet bang te zijn. Maar als je daadwerkelijk spieren hebt, dan is er wel een kans dat je half aangerand kan worden. Vraag mij niet hoe ik dat weet.
Bro ik zou jou toch zo t*ring hard willen meppenHelaas in een volle gym tijdens het shoulder pressen heeft deze jongen in zijn broek zitten urineren, ben vervolgens erop aangesproken dat ik het niet had schoongemaakt. Mijn argument was dat het niet meer verplicht was toestellen te reinigen na gebruik ivm corona, ik bedoel het staat letterlijk overal aangegeven als een onderdeel van de versoepelingen, maar ze vonden dat dit een uitzonderlijk geval was.
Toch ff langs de huisarts, eerste keer dat dit mij overkomt.