AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Er zijn toch geen corona maatregelen nodig om je eigen zeik/zweet/snot/braaksel/kak op te ruimen?!
     
    Is café de Lellebel niks voor jou?
    Dolle boel met de dames, die ook gewoon gebruik kunnen maken van het urinoir. We houden het wel praktisch hé. Zit daarboven nog een vaag hotel, althans wat daar voor door zou moeten gaan.
    de Reguliersdwarsstraat is best gezellig. En als je niet onzeker bent over je sexualiteit hoef je niet bang te zijn ofzo.
    Wanneer de gay pride er was lopen er doorgaans toch andere types. Maatje van me heeft op een heel ongelukkig moment de elleboog gebroken van een lastige toerist die erg handtastelijk werd. Heel vervelend incident.
     
    Helaas in een volle gym tijdens het shoulder pressen heeft deze jongen in zijn broek zitten urineren, ben vervolgens erop aangesproken dat ik het niet had schoongemaakt. Mijn argument was dat het niet meer verplicht was toestellen te reinigen na gebruik ivm corona, ik bedoel het staat letterlijk overal aangegeven als een onderdeel van de versoepelingen, maar ze vonden dat dit een uitzonderlijk geval was, fair.

    Toch ff langs de huisarts denk ik, eerste keer dat dit mij overkomt.
    Bro, ……..
     
    Helaas in een volle gym tijdens het shoulder pressen heeft deze jongen in zijn broek zitten urineren, ben vervolgens erop aangesproken dat ik het niet had schoongemaakt. Mijn argument was dat het niet meer verplicht was toestellen te reinigen na gebruik ivm corona, ik bedoel het staat letterlijk overal aangegeven als een onderdeel van de versoepelingen, maar ze vonden dat dit een uitzonderlijk geval was, fair.

    Toch ff langs de huisarts denk ik, eerste keer dat dit mij overkomt.
    Gast…
     
    Er zijn toch geen corona maatregelen nodig om je eigen zeik/zweet/snot/braaksel/kak op te ruimen?!
    Was een grapje man, even lekker lopen trollen toch.

    Heb wel een vervelende schouderblessure opgelopen met de pec fly machine, kan mezelf wel voor de kop slaan, gewoon fucking beginnersfouten wat gewoon niet meer hoort na drie jaar, ik hoop voor morgen hersteld te zijn, nog wel last.
     
    Was een grapje man, even lekker lopen trollen toch.

    Heb wel een vervelende schouderblessure opgelopen met de pec fly machine, kan mezelf wel voor de kop slaan, gewoon fucking beginnersfouten wat gewoon niet meer hoort na drie jaar, ik hoop voor morgen hersteld te zijn, nog wel last.
    DRKFi8l.gif
     
    Ik zie van alles staan in mijn meldingen maar geen Camelus heeft jou vernoemd of Camelus heeft je geciteerd.

    Fuck het leven.
     
    Details van de waarschuwing
    Belediging moderator
    Waarschuwingspunten
    1 (Verloopt 21 jul 2021)

    Nog drie dagen, uberhaupt onzinnig dat ik deze strafpunten heb gehad, ik geloof in de Thomas filosofie en dat verdient geen strafpunten.
     
    Gisteren naar het strand geweest. Ik dacht voldoende zonnebrandcrème te hebben gebruikt maar nope.....ik ben verschroeid. Trainen wordt niet evident vandaag. Het lijkt ook alsof ik spierpijn heb.
     
    Was een grapje man, even lekker lopen trollen toch.

    Heb wel een vervelende schouderblessure opgelopen met de pec fly machine, kan mezelf wel voor de kop slaan, gewoon fucking beginnersfouten wat gewoon niet meer hoort na drie jaar, ik hoop voor morgen hersteld te zijn, nog wel last.
    Ik gebruik zelf plaspillen (tegen hoge bloedruk) en haal vaak na een paar uur hobbelen op de motor, na een sprint de trap op, toch nog net op tijd het toilet. Alleen moet dan nog de rits van de gulp open...

    In het klassieke filmfragment waar Arnold aan het squatten is met Ed Corney is te zien dat Ed zijn timing ook niet helemaal op orde had.
     
    Details van de waarschuwing
    Belediging moderator
    Waarschuwingspunten
    1 (Verloopt 21 jul 2021)

    Nog drie dagen, uberhaupt onzinnig dat ik deze strafpunten heb gehad, ik geloof in de Thomas filosofie en dat verdient geen strafpunten.
    Sanca Saxon bespreken van punten, optreden svp.
     
    Details van de waarschuwing
    Belediging moderator
    Waarschuwingspunten
    1 (Verloopt 21 jul 2021)

    Nog drie dagen, uberhaupt onzinnig dat ik deze strafpunten heb gehad, ik geloof in de Thomas filosofie en dat verdient geen strafpunten.
    Thomas van Aquino?
     
    Ik heb 15 vissen door de plee gespoeld, ga ik nu naar de Hel?
     
    Back
    Naar boven