Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.281
Wij hebben vorige keer geteld. Tussen supermarkt en hotel, 5 minuten met de auto: 23 fast food tenten, de helft met drive through.

Wendy’s, chick fil a, jack in the box, domino’s, ny pizza, Arby’s, Dairy Queen en vele anderen. Allemaal met goedkope ongezonde shitzooi.

Alleen green dinges en chipotle maakt iig nog iets vers. Niet zo raar dat die Amerikanen allemaal beter kunnen rollen dan lopen. Het was een heel werk om aan een gezonde maaltijd te komen.
Er was een tent waar we altijd gingen lunchen. Die hadden grain bowls, goeie broodjes en tosti's, en heerlijke soep. En je kreeg bij iedere bestelling een koek of appel naar keuze. Panera bread heette het.

• #133.283
  • #133.284
Er was een tent waar we altijd gingen lunchen. Die hadden grain bowls, goeie broodjes en tosti's, en heerlijke soep. En je kreeg bij iedere bestelling een koek of appel naar keuze. Panera bread heette het.
Grote keten is dat, chipotle ook, maar die hebben wel veel verse ingrediënten en is best ik. Als he zoekt kun je wel iets vinden. Wij gingen vaak naar een toko waar ze allerlei omelette hadden met groenten etc. En super goed fruit dat we dan vroegen ipv de ongezonde side dishes.

En anders gingen we een mega grote biefstuk halen met alleen groenten etc als sides. Die waren best lekker.

Zal wel paar maanden duren voordat ik daar weer heen ham (moet eigenlijk zodra dat mag).

• #133.285
Ik zou in de VS ook niet snel naar een fastfoodketen gaan. Veel andere restaurants met beter eten. Ook niet altijd gezond, maar wel veel lekkerder. Tenzij je liever overal ter wereld dezelfde gefabriceerde broodjes eet.

• #133.286
Gaat niets boven een traditioneel Nederlands pannekoekenrestaurant.
Ja, dat is lekker. Maak ze het liefst zelf, ik heb ooit ook in een pannenkoekentoko gewerkt en ken de trucs en heb vind ik het beste recept voor pannenkoeken.

• Love
Waarderingen: BB_
  • #133.287
Iemand weleens bij Heart Attack Grill geweest? Als je je bord niet leeg eet word je gespankt. Als je meer dan 350 lbs weegt eet je gratis.
maxresdefault.jpg

• #133.288
Iemand weleens bij Heart Attack Grill geweest? Als je je bord niet leeg eet word je gespankt. Als je meer dan 350 lbs weegt eet je gratis.
maxresdefault.jpg
Grappig. Maar ook wel het voorbeeld van ziek. Best veel restaurants hebben een eating challenge. Paar kilo vreten binnen een half uur ofzo… achterlijk.

niet geweest. Maar zou zeker gaan voor de show.

• #133.289
Grappig. Maar ook wel het voorbeeld van ziek. Best veel restaurants hebben een eating challenge. Paar kilo vreten binnen een half uur ofzo… achterlijk.

niet geweest. Maar zou zeker gaan voor de show.
Dit restaurant in Las Vegas is wereldberoemd. Serveersters zijn als verpleegster verkleed en komen je spanken. Hebben burgers tot 20.000 kcal , geen light-producten en friet wordt in reuzel gefrituurd. Er is een docu over. Ook berucht, want er zijn een paar mensen daadwerkelijk overleden.

• #133.290
Dit restaurant in Las Vegas is wereldberoemd. Serveersters zijn als verpleegster verkleed en komen je spanken. Hebben burgers tot 20.000 kcal , geen light-producten en friet wordt in reuzel gefrituurd. Er is een docu over. Ook berucht, want er zijn een paar mensen daadwerkelijk overleden.
Heb wel eens iets gezien over hun octuple bypass burger enz. Friet gebakken in reuzel (ganzenvet is nog lekkerder) is ook echt heel erg extra lekker.

Nu heb ik nog meer honger. Dat tekort voel ik best. Maar wil na de vakantie net even een tikkie vet kwijt. Iets meer ader in mijn bovenarm zien.

• #133.291
Heb wel eens iets gezien over hun octuple bypass burger enz. Friet gebakken in reuzel (ganzenvet is nog lekkerder) is ook echt heel erg extra lekker.

Nu heb ik nog meer honger. Dat tekort voel ik best. Maar wil na de vakantie net even een tikkie vet kwijt. Iets meer ader in mijn bovenarm zien.
Doen ze dat in België ook niet nog op plekken; friet bakken in dierlijk vet. Wil ik wel eens proeven.

• #133.293

Ik zit ook aan de groentenrijst en witvis, maar vind het best prima. Liever dan friet.:p

• #133.294
Het kan toch niet dat de cafetaria moet sluiten omdat er op iedere hoek van de straat al een Amerikaanse fastfoodketen staat.
Nee dat zeker niet. Bedoelde alleen te zeggen dat het argument nergens op sloeg van meneer de snackbarman. Ben het er verder mee eens dat je iemand niet z'n tent kan laten sluiten. Voor je het weet beginnen ze in Nederland ook aan een suikertaks.
Echter. Of je nou 1 of 3 snacksbars in een straat van 100 meter zet, die papzakken gaan dan echt niet opeens minder friet eten. Die ene tent verdrievoudigt dan slechts zijn klandizie.

Symboolpolitiek. De enige reden dat het niet wenselijk is om 3 snackbars naast elkaar te hebben is dat ze elkaar dan kapot concurreren, hetgeen lullig is voor de snackbar die er als eerste zat.

Wat denken ze? Dat een vadsige koe opeens besluit een maaltijdsalade te eten omdat er ipv 3 snacksbars opeens nog maar 1 over is?
Ik denk oprecht dat het nog best zou kunnen helpen ook. Elke keer als ik de trein moet nemen, loop ik het stuk naar centraal of huis. Dan kom je de helft van het jaar twee oliebollenkramen tegen. De eerste kan ik altijd zo langsheen lopen, maar die tweede... Die tweede is wel echt een uitdaging.

Hoe meer je blootgesteld wordt tijdens een wandeling door het centrum, hoe sneller je iets te snacken gaat kopen. Dat hele principe zijn supermarkten toch ook heel slim op ingericht? Geen idee in hoeverre dat zou helpen, maar ik durf te wedden dat mijn oliebollenkraambezoeken gehalveerd kan worden met 1 kraam op de route ipv 2 :D

• #133.295
Nee dat zeker niet. Bedoelde alleen te zeggen dat het argument nergens op sloeg van meneer de snackbarman. Ben het er verder mee eens dat je iemand niet z'n tent kan laten sluiten. Voor je het weet beginnen ze in Nederland ook aan een suikertaks.

Ik denk oprecht dat het nog best zou kunnen helpen ook. Elke keer als ik de trein moet nemen, loop ik het stuk naar centraal of huis. Dan kom je de helft van het jaar twee oliebollenkramen tegen. De eerste kan ik altijd zo langsheen lopen, maar die tweede... Die tweede is wel echt een uitdaging.

Hoe meer je blootgesteld wordt tijdens een wandeling door het centrum, hoe sneller je iets te snacken gaat kopen. Dat hele principe zijn supermarkten toch ook heel slim op ingericht? Geen idee in hoeverre dat zou helpen, maar ik durf te wedden dat mijn oliebollenkraambezoeken gehalveerd kan worden met 1 kraam op de route ipv 2 :D
Maar de oorzaak en keuze ligt nog steeds bij jezelf en niet bij de eigenaar van die tweede oliebollenkraam.

• #133.296

Dus omdat jij een lelijke vadsige loser bent zonder ook maar enige vorm van zelfdiscipline moet de staat maar gaan reguleren welk voedsel waar verkocht mag worden en indirect dus wie waar inkomen mag genereren voor zichzelf en wie niet? Ben je serieus?

Nederland is niet meer te redden met inwoners zoals jij.

• #133.297
Veel mensen hebben gewoon geen ruggengraat en daar hoeft de staat m.i. niets om te reguleren, dat past niet binnen een libertaire democratie waar vraag-en-aanbod geldt.

Wel zou ik het een goeie zaak vinden als gezond voedsel voor iedereen betaalbaar is. Nu is voor mensen met een minimuminkomen, zeker in de VS, dat lastig, aangezien je daar in de supermarkt voor groenten en fruit 2x zo veel kwijt bent als voor fastfood en kant-en-klaar en ingeblikt voedsel. Slaat toch nergens op dat een zelfbereide AGV-maaltijd nog duurder is dat een kant-en-klare diepvriespizza.

• #133.298
  • #133.299
Ik zou in de VS ook niet snel naar een fastfoodketen gaan. Veel andere restaurants met beter eten. Ook niet altijd gezond, maar wel veel lekkerder. Tenzij je liever overal ter wereld dezelfde gefabriceerde broodjes eet.
Soms kies je voor gestandaardiseerde hygiëne.

• #133.300
Veel mensen hebben gewoon geen ruggengraat en daar hoeft de staat m.i. niets om te reguleren, dat past niet binnen een libertaire democratie waar vraag-en-aanbod geldt.

Wel zou ik het een goeie zaak vinden als gezond voedsel voor iedereen betaalbaar is. Nu is voor mensen met een minimuminkomen, zeker in de VS, dat lastig, aangezien je daar in de supermarkt voor groenten en fruit 2x zo veel kwijt bent als voor fastfood en kant-en-klaar en ingeblikt voedsel. Slaat toch nergens op dat een zelfbereide AGV-maaltijd nog duurder is dat een kant-en-klare diepvriespizza.
Ja eens. Producten van het seizoen en via initiatieven via to-good-to-go hoeft het niet duur te zijn. Maar het wint het niet van een pizza van €2
En al is het goedkoper, dan is het nog maar de vraag of die doelgroep er iets mee kan. Er zijn ook een hoop mensen voor wie gezond eten gelijk staat aan niet lekker en afzien, is zonde.

Wat ik apart vind, zijn bijvoorbeeld die scholen met moestuinen. Kinderen lusten die groenten dan absoluut niet. Maar, omdat ze een tijd bezig zijn geweest met die groenten verbouwen, lusten ze die groenten ineens wel. Ik denk dat gezond eten en meer bewegen op zo'n manier veel krachtiger is dan iets ontnemen

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven