Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.501
  • #133.502
Net de tafel bij Jinek gezien, niet iets wat de kijkcijfers een boost gaat geven.

Behalve Aboutaleb, toch wel m'n favoriete Salafist.

• #133.503
Gewoon jezelf zijn, dat werkt bij mij prima.

Ik was in Duitsland toch al een buitenlander en dat voelde eigenlijk toch wel lekker. Geen enkele verplichting, lekker anoniem.
Nu lijkt het alsof mensen iets van je moeten ofzo, even wennen. Terwijl ik behoorlijk vrij woon en maar één buur heb. :roflol:

• #133.504
wat een cucks , hier word over kutjes gepraat in de pauze . voorna
melijk door mij

Hier is het eerder als ze iets zien wat een beetje vorm heeft, oee iee aa.. jaaaa hihihi. En ik,naahh meen je die???

Maar goed, mijn collega's zijn fucking lelijk en slapen naast een dikke kalf.
Alles is beter dan dat. Het ergste van alles is dat ze altijd stoere praatjes hebben en nooit iets waar maken. Precies weten hoe de jongens in de 'onderwereld' denken maar geen flauw benul hebben.

Zo.. ik ga nog even voor een baco. Tot morgen.

• #133.506
Hier is het eerder als ze iets zien wat een beetje vorm heeft, oee iee aa.. jaaaa hihihi. En ik,naahh meen je die???

Maar goed, mijn collega's zijn fucking lelijk en slapen naast een dikke kalf.
Alles is beter dan dat. Het ergste van alles is dat ze altijd stoere praatjes hebben en nooit iets waar maken. Precies weten hoe de jongens in de 'onderwereld' denken maar geen flauw benul hebben.

Zo.. ik ga nog even voor een baco. Tot morgen.
Hoop dat je Baco lekker was !xxx

• #133.508
Gvd bench hele tijd bezet. Daar word ik dan weer sacherijnig van.

• #133.510
Zo, eindelijk… de bench.

• #133.511
Gvd bench hele tijd bezet. Daar word ik dan weer sacherijnig van.

Ik vraag dan altijd 'hey, bijna klaar?' beetje boos kijken erbij. En dan er pal naast gaan staan en ze aan blijven staren. Werkt altijd.

Of als ze pas net begonnen zijn zeg je dat je mee doet.

• #133.512
Ik vraag dan altijd 'hey, bijna klaar?' beetje boos kijken erbij. En dan er pal naast gaan staan en ze aan blijven staren. Werkt altijd.

Of als ze pas net begonnen zijn zeg je dat je mee doet.
Daar heb ik dan zelf weer effectieve counter tactieken tegen! Het helpt ook dat ik altijd erg boos kijk en grom (dat laatste komt door astma, maar dat weet niemand).

Laatst bewerkt:
  • #133.514
Aan de lopende band smerige scheten en boeren laten werkt ook behoorlijk 'pre-emptive', heb ik gemerkt.

Terug
Naar boven