- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Wat heb je?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heb je?
Psyco intake
Probeer anders eens front reverse lunges, fijne variatie erop (wel geen squat, maar je kan hierop ook gewoon kracht bouwen).Knie pijntje bij front squat.
Heb ik daarom meer dan 1 maand geen sportschool bezocht. ..
Probeer anders eens front reverse lunges, fijne variatie erop (wel geen squat, maar je kan hierop ook gewoon kracht bouwen).
Had liever iemand anders gezien in dit filmpje maar voor een idee te krijgen, grip kan je ook gewoon aanpassen:
Aangezien er crossfit staat is het sowieso een mongol, en z'n grip is ook shit, maar het gaat om het ideeWil het wel eens proberen, dank voor de tip.
Dat laatste is er wel over, it makes you stronger and overall a better person in life...
![]()

HeftigEen jeugdvriend van me is vandaag op 45-jarige leeftijd gestorven door een keukenbrand, zulke shit komt toch altijd even hard binnen.
GecondoleerdJe wordt oud...Vandaag leuk dagje gehad in een attractiepark. Lekker impulsief in dit ding gestapt en daarna dikke migraine gekregen🥺 Ik werd niet eens misselijk, maar ik zag echt alles draaien. Beetje vergelijkbaar met de keer dat ik teveel spacecake heb gehad (was ook 1 x en nooit weer🤣).
XLR8 - NL - KMG ride
De KMG XLR8 (accelerate) is een zeer snelle attractie, dit geldt zowel voor de op- en afbouwtijd, maar ook de ritervaring zelf.kmgrides.com
Sad but true 🙁
Ik zeg dan altijd, ik hoop nog heel oud

Ja het is echt zo. Ik was echt zo'n thrillseeker als tiener, maar het veranderd wel wat met de jaren😅Ik zeg dan altijd, ik hoop nog heel oud
Maar het is wel zo dat je met de jaren steeds minder goed tegen zulke attracties kunt, zo ervaar ik het toch![]()
Kan maar 1 ding betekenen, achteraan aansluiten bij de bench en cable flyssssssss 💁♂️