AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.543
Succes!

• #133.544
Knie pijntje bij front squat.
Heb ik daarom meer dan 1 maand geen sportschool bezocht. ..

• #133.545
Knie pijntje bij front squat.
Heb ik daarom meer dan 1 maand geen sportschool bezocht. ..
Probeer anders eens front reverse lunges, fijne variatie erop (wel geen squat, maar je kan hierop ook gewoon kracht bouwen).
Had liever iemand anders gezien in dit filmpje maar voor een idee te krijgen, grip kan je ook gewoon aanpassen:

• #133.546
Probeer anders eens front reverse lunges, fijne variatie erop (wel geen squat, maar je kan hierop ook gewoon kracht bouwen).
Had liever iemand anders gezien in dit filmpje maar voor een idee te krijgen, grip kan je ook gewoon aanpassen:

Wil het wel eens proberen, dank voor de tip.
Dat laatste is er wel over, it makes you stronger and overall a better person in life...
Blink 182 Reaction GIF

• #133.548
Een jeugdvriend van me is vandaag op 45-jarige leeftijd gestorven door een keukenbrand, zulke shit komt toch altijd even hard binnen.

• #133.551
Vandaag leuk dagje gehad in een attractiepark. Lekker impulsief in dit ding gestapt en daarna dikke migraine gekregen🥺 Ik werd niet eens misselijk, maar ik zag echt alles draaien. Beetje vergelijkbaar met de keer dat ik teveel spacecake heb gehad (was ook 1 x en nooit weer🤣).

• Like
Waarderingen: BB_
  • #133.552
Bloemkool
vomit GIF

• #133.553
Vandaag leuk dagje gehad in een attractiepark. Lekker impulsief in dit ding gestapt en daarna dikke migraine gekregen🥺 Ik werd niet eens misselijk, maar ik zag echt alles draaien. Beetje vergelijkbaar met de keer dat ik teveel spacecake heb gehad (was ook 1 x en nooit weer🤣).

Je wordt oud...

• #133.555
  • #133.556
Ik zeg dan altijd, ik hoop nog heel oud :P

Maar het is wel zo dat je met de jaren steeds minder goed tegen zulke attracties kunt, zo ervaar ik het toch :o
Ja het is echt zo. Ik was echt zo'n thrillseeker als tiener, maar het veranderd wel wat met de jaren😅

• #133.557
Kreeg nog een filmpje toegestuurd. Mijn broertje zei "gaat het?", maar was echt keihard aan het lachen🤣

Mijn andere broertje die naast mij zat had nergens last van 😅

Screenshot_20211003-221455_WhatsApp.jpg

Heb mij echt nog uren daarna min gevoeld😬

Terug
Naar boven