- Waardering
- 32.579
- Massa
- 160kg
Same same ✌️Maandagavond lekker benen doen en genieten van alle wachtrijen bij de cables en bench.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same same ✌️Maandagavond lekker benen doen en genieten van alle wachtrijen bij de cables en bench.
Cables zijn hier altijd bezet. Liefst gaan ze dan 23 soorten triceps oefeningen doen met 5 kilo terwijl ze uitgebreid het weekend, voetbal en de formule 1 doornemen.Maandagavond lekker benen doen en genieten van alle wachtrijen bij de cables en bench.
Dat is lekker, hier helaas is dit de max. Anders basic fit of fit 4 free. Deze gym is wat kleiner premium en ook niet zo enorm druk. Dus meestal kan ik mijn training wel afwerken. Alleen de bench is altijd wel druk.1 bench is wel kut.
Hier staan 3 flat benches, 3 incline, 2 decline, 2 cables, 2 platforms, 1 squatrack, en een grote apenkooi constructie waar nog 4 squatracks in zitten (maar die hebben geen spiegel dus die zijn altijd vrij). Bijna elk apparaat is dubbel of triple aanwezig en dan ook nog vaak zowel plate loaded als pin loaded.
Zoveel benches en dan maar een rack is wel apart. Ik bench niet en gebruik geen squat rack, dus zou me niet zoveel uitmaken. Maar toen ik nog benchde gebruikte ik liever een squatrack als bench zodat je de hoogte van liftoff goed kan bepalen. Of de gym moet een competition bench hebben.1 bench is wel kut.
Hier staan 3 flat benches, 3 incline, 2 decline, 2 cables, 2 platforms, 1 squatrack, en een grote apenkooi constructie waar nog 4 squatracks in zitten (maar die hebben geen spiegel dus die zijn altijd vrij). Bijna elk apparaat is dubbel of triple aanwezig en dan ook nog vaak zowel plate loaded als pin loaded.

True maar de meesten squaten op het platform. De plarforms hebben een powercage.Zoveel benches en dan maar een rack is wel apart. Ik bench niet en gebruik geen squat rack, dus zou me niet zoveel uitmaken. Maar toen ik nog benchde gebruikte ik liever een squatrack als bench zodat je de hoogte van liftoff goed kan bepalen. Of de gym moet een competition bench hebben.
Wij hebben bijzonder weinig apparatuur behalve een hele goede nautilus chest press, smith en echt solide horizontale/verticale verstelbare kabels. Daar doe ik toch bijna alles mee.![]()
jaEn daarbij zie ik er uit alsof ik een coach nodig heb?
RIP alvast10 reppers op de squat terwijl besmet met het dodelijke virus
wel lekker lang vrij nu![]()

Bij een vriendin vanme hadden ze gespuugt op haar gti. MisgunnersYup, bij een range rover is het jaarlijks raak dat ze de raam ingooien ✌️
Bij een vriendin vanme hadden ze gespuugt op haar gti. Misgunners

HeftigBij een vriendin vanme hadden ze gespuugt op haar gti. Misgunners
Je kan altijd je verdriet wegspoelen, ben er voor je.Zus wil geen WAHOO KICKR voor mijn verjaardag kopen 😔
Je kan altijd je verdriet wegspoelen, ben er voor je.
Zus wil geen WAHOO KICKR voor mijn verjaardag kopen 😔
a tfoe
en dat terwijl je haar ondanks haar liefde voor BBC nog steeds als zus behandeld!
maar wat voor kikker?