AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.562
Weer die fucking Bloemkool t*ring wat doe je lang in je eentje met 1 krop. Ga de wekker op 01h00 zetten voor iets dat mn dag goed gaat maken.

• #133.563
Maandagavond lekker benen doen en genieten van alle wachtrijen bij de cables en bench.
Cables zijn hier altijd bezet. Liefst gaan ze dan 23 soorten triceps oefeningen doen met 5 kilo terwijl ze uitgebreid het weekend, voetbal en de formule 1 doornemen.

Ik zit altijd eerst te campen in het squatrack, als de anderen dan klaar zijn na drie kwartier kan ik ook mijn assistance doen.

Bench bezet is wel altijd ruk. Want staat er hier maar 1. We 25 apparaten en plate loaded machines.

• #133.564
1 bench is wel kut.

Hier staan 3 flat benches, 3 incline, 2 decline, 2 cables, 2 platforms, 1 squatrack, en een grote apenkooi constructie waar nog 4 squatracks in zitten (maar die hebben geen spiegel dus die zijn altijd vrij). Bijna elk apparaat is dubbel of triple aanwezig en dan ook nog vaak zowel plate loaded als pin loaded.

• #133.565
1 bench is wel kut.

Hier staan 3 flat benches, 3 incline, 2 decline, 2 cables, 2 platforms, 1 squatrack, en een grote apenkooi constructie waar nog 4 squatracks in zitten (maar die hebben geen spiegel dus die zijn altijd vrij). Bijna elk apparaat is dubbel of triple aanwezig en dan ook nog vaak zowel plate loaded als pin loaded.
Dat is lekker, hier helaas is dit de max. Anders basic fit of fit 4 free. Deze gym is wat kleiner premium en ook niet zo enorm druk. Dus meestal kan ik mijn training wel afwerken. Alleen de bench is altijd wel druk.

• #133.566
1 bench is wel kut.

Zoveel benches en dan maar een rack is wel apart. Ik bench niet en gebruik geen squat rack, dus zou me niet zoveel uitmaken. Maar toen ik nog benchde gebruikte ik liever een squatrack als bench zodat je de hoogte van liftoff goed kan bepalen. Of de gym moet een competition bench hebben.

Wij hebben bijzonder weinig apparatuur behalve een hele goede nautilus chest press, smith en echt solide horizontale/verticale verstelbare kabels. Daar doe ik toch bijna alles mee. :roflol:

• #133.567
Zoveel benches en dan maar een rack is wel apart. Ik bench niet en gebruik geen squat rack, dus zou me niet zoveel uitmaken. Maar toen ik nog benchde gebruikte ik liever een squatrack als bench zodat je de hoogte van liftoff goed kan bepalen. Of de gym moet een competition bench hebben.

Wij hebben bijzonder weinig apparatuur behalve een hele goede nautilus chest press, smith en echt solide horizontale/verticale verstelbare kabels. Daar doe ik toch bijna alles mee. :roflol:
True maar de meesten squaten op het platform. De plarforms hebben een powercage.

• #133.568
10 reppers op de squat terwijl besmet met het dodelijke virus :eek:

wel lekker lang vrij nu :flexgrin:

• #133.570
Yup, bij een range rover is het jaarlijks raak dat ze de raam ingooien ✌️

Bijlagen

• 00E0BF4A-C304-41E3-A6DF-B236C903C0BB.jpeg
    00E0BF4A-C304-41E3-A6DF-B236C903C0BB.jpeg
    97,8 KB · Weergaven: 68
  • #133.576
Zus wil geen WAHOO KICKR voor mijn verjaardag kopen 😔

• #133.580