MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Fucking verkouden. Ben er echt een beetje ziek van. Geen Corona. Maar dus zelfs niet wezen trainen want ik voel me echt verrot.

    Morgen ben ik vast weet in orde….
     
    Fucking verkouden. Ben er echt een beetje ziek van. Geen Corona. Maar dus zelfs niet wezen trainen want ik voel me echt verrot.

    Morgen ben ik vast weet in orde….

    Zelfde hier, het is ook wel weer de tijd voor een griepgolf.
     
    In wat voor wereld moet mijn zoontje opgroeien?!

    20211009_110734.jpg
     
    Ik heb net de barbell scheef opgeladen. Mn hele lichaam voelt nu kut. Ik ging voor een nieuwe PR: 150 kg deadlift 2 herhalingen. Ik dacht al waarom til ik scheef? Ik kan me wel voor mn kop slaan. Faka dom.
     
    In wat voor wereld moet mijn zoontje opgroeien?!

    Bekijk bijlage 538541
    Ik kan hier zo kwaad om worden :roflol:
    De schrijver van Superman: Son of Kal-El, Tom Taylor, laat in een persverklaring weten: 'Superman is altijd een symbool geweest voor hoop, voor de waarheid en voor gerechtigheid. Dat symbool staat nu voor meer dan dat. Vanaf nu kunnen meer mensen iets van zichzelf terugzien in de machtigste superhelden uit de comicwereld.'


    Want toen hij een masculine hetero man was kon niemand iets in hem terugzien. Fuck off met het verkrachten van bestaande comics. Verzin dan gewoon een nieuwe superheld. Superfag, de superheld die de strijdt aangaat tegen fossiele brandstof en vecht voor genderneutrale toiletten, wiens grootste zwakte alles non-soja is.
     
    Laatst bewerkt:
    De schrijver van Superman: Son of Kal-El, Tom Taylor, laat in een persverklaring weten: 'Superman is altijd een symbool geweest voor hoop, voor de waarheid en voor gerechtigheid. Dat symbool staat nu voor meer dan dat. Vanaf nu kunnen meer mensen iets van zichzelf terugzien in de machtigste superhelden uit de comicwereld.'


    Want toen hij een masculine hetero man was kon niemand iets in hem terugzien. Fuck off met het verkrachten van bestaande comics. Verzin dan gewoon een nieuwe superheld. Superfag, de superheld die de strijdt voor genderneutrale toiletten wiens grootste zwakte alles non-soja is.
    RIP verkoopcijfers in de toekomst.
     
    De schrijver van Superman: Son of Kal-El, Tom Taylor, laat in een persverklaring weten: 'Superman is altijd een symbool geweest voor hoop, voor de waarheid en voor gerechtigheid. Dat symbool staat nu voor meer dan dat. Vanaf nu kunnen meer mensen iets van zichzelf terugzien in de machtigste superhelden uit de comicwereld.'


    Want toen hij een masculine hetero man was kon niemand iets in hem terugzien. Fuck off met het verkrachten van bestaande comics. Verzin dan gewoon een nieuwe superheld. Superfag, de superheld die de strijdt aangaat tegen fossiele brandstof en vecht voor genderneutrale toiletten, wiens grootste zwakte alles non-soja is.
    Of laat Batman en Robin gewoon uit de kast komen.
     
    Back
    Naar boven