- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Laat Batman met rust!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat Batman met rust!
Captain planet was altijd wel flink kut idd.Ben je Captain Planet vergeten, die was er al?
Het is niet de originele Superman, maar zijn zoon, niet dat dit detail veel verandert.
Staat de lotion al klaar?Vanaf orige week mocht mijn vrouw weer om de week naar kantoor. Deze week dus niet.![]()

Potenrammers moeten tegenwoordig van goeden huize komen.De schrijver van Superman: Son of Kal-El, Tom Taylor, laat in een persverklaring weten: 'Superman is altijd een symbool geweest voor hoop, voor de waarheid en voor gerechtigheid. Dat symbool staat nu voor meer dan dat. Vanaf nu kunnen meer mensen iets van zichzelf terugzien in de machtigste superhelden uit de comicwereld.'![]()
Superman zoent met man in nieuwe stripboekserie
In de ruim tachtig jaar dat Superman bestaat, verloor de 'man van staal' steeds zijn hart aan Lois Lane. Maar in een nieuwe comic valt de superheld op een mannelijke journalist.www.rtlboulevard.nl
Want toen hij een masculine hetero man was kon niemand iets in hem terugzien. f**k off met het verkrachten van bestaande comics. Verzin dan gewoon een nieuwe superheld. Superfag, de superheld die de strijdt aangaat tegen fossiele brandstof en vecht voor genderneutrale toiletten, wiens grootste zwakte alles non-soja is.
Zou dat het eigenlijke plot van Batman vs Superman zijn?Potenrammers moeten tegenwoordig van goeden huize komen.
De winnaar krijgt Robin.Zou dat het eigenlijke plot van Batman vs Superman zijn?
Robin is ook gay
Zoals een goede vader betaamd behoor je je kinderen niet de toegang tot hun moeder te ontzeggen, ik zeg goed bezig dus
Mijn taak vandaag is om onze 3 jarige peuter haar niet lastig te laten vallen en dat gaat me tot nu toe niet zo goed af.

Was foutje jonge 🙈
@RobinRobin is ook gay
![]()
Sidekick stripheld Batman komt uit de kast
In de allernieuwste Batman-strip komt Robin, de eeuwige sidekick van de superheld, uit de kast. Volgens de schrijver van de strip was dit het ‘missende stukje’ van zijn verhaal. Rabia Sitabi, popcultuur expert en comic liefhebber, vertelt in De Nieuws BV hoe het zit.www.nporadio1.nl
Ik dacht dat dit al duidelijk was ondertussen?
Get woke go broke.
Damian speelt ook soms met een pop.

Vieze spelletjes?