Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.642
@Sanca Saxon
1634118847188.jpg

1634118852542.jpg

20211013_115956.jpg
Wat is dat toch al dat inclusieve gedoe. Wordt er niet goed van. Betekend dit dat je voorheen uitgesloten wordt als je geen <vul hier iets in> bent?

• #133.644
Vandaag weer een middagje indoor speelcentrum. Een hoop titties gezien. Veel hangende titties. Titties rustend op een belly. Ook amper tittie gevalletjes. 1 met goeie inkijk en lekkere titties, b*ch trok hele tijd haar vest dicht.

Groetjes.

• #133.645
Vandaag weer een middagje indoor speelcentrum. Een hoop titties gezien. Veel hangende titties. Titties rustend op een belly. Ook amper tittie gevalletjes. 1 met goeie inkijk en lekkere titties, b*ch trok hele tijd haar vest dicht.

Groetjes.
Hier hetzelfde. Het is heel slecht gesteld met de gemiddelde jonge ouder.

• #133.647
Hier hetzelfde. Het is heel slecht gesteld met de gemiddelde jonge ouder.
De gemiddelde nederlandse vrouw doet na een bevalling niets meer aan zichzelf qua verzorging. En ook een “makkelijk” kapsel kort pittig en liefst een felle kleur erdoorheen om extra op te vallen.

Ellende 😫

• #133.648
De gemiddelde nederlandse vrouw doet na een bevalling niets meer aan zichzelf qua verzorging. En ook een “makkelijk” kapsel kort pittig en liefst een felle kleur erdoorheen om extra op te vallen.

Ellende 😫
Dan zijn we in België gelukkig beter af.

• #133.650
Altijd weer dezelfde vraag wanneer je aangeeft iets niet in je mail te kunnen vinden :o. Ik ben geen boomer verdomme.
1634144505765.png

• #133.651
Slaap is ruk.

• #133.655
  • #133.656
Gadverdamme
Screenshot_20211014-080406_Chrome.jpg

:kots::kots::kots:

Waarom komt deze shit in mijn feed. Smerig en schaamteloos. Dat mensen dit ook nog liken. Terugduwen in zee. Waar zijn die Extinction Rebellion kneuzen als je ze nodig hebt.

Ook zonder morbide obesitas vind ik dit smakeloos (mogelijk wel lekker, maar andere discussie), maar het hier vertoonde zal wel weer body positivity zijn en daar mag je alleen maar voor klappen.

• #133.658
  • #133.660
Collega zei me vanmorgen dat hij zich niet goed voelde, buikgriep.
Ik zeg, blijf dan thuis?! Maar neen, dat hoeft niet want hij blijft nooit thuis als hij ziek is... lekker dan!

Terug
Naar boven