Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.661
Collega zei me vanmorgen dat hij zich niet goed voelde, buikgriep.
Ik zeg, blijf dan thuis?! Maar neen, dat hoeft niet want hij blijft nooit thuis als hij ziek is... lekker dan!
Gelukkig is buikgriep totaal niet besmettelijk...

Als het echt buikgriep is dan kan/wil je echt niet naar je werk, althans dat is mijn ervaring toen ik dat een keer had.

• #133.664
Gadverdamme
Screenshot_20211014-080406_Chrome.jpg

:kots::kots::kots:

Waarom komt deze shit in mijn feed. Smerig en schaamteloos. Dat mensen dit ook nog liken. Terugduwen in zee. Waar zijn die Extinction Rebellion kneuzen als je ze nodig hebt.

c0fd5bb5f1adbd075c1d7726fdf77b8ca0df79af8d71b7e43c.jpg

• #133.665
Laatst bewerkt:
  • #133.671
Gister auto schoongemaakt, vandaag weer onder de vogel stront. Ben er strontziek van

• #133.672
Gister auto schoongemaakt, vandaag weer onder de vogel stront. Ben er strontziek van
Ik veeg het er enkel nog af in de warme maanden en als het extreem hard gaat vriezen, anders laat ik het er gewoon op. Kan men auto elke dag poetsen anders. Benelux heeft toch een regenachtig kutklimaat dus ik steek er geen moeite meer in.

• #133.673
  • #133.674
Goh... Dat rijdt best kut, met alleen een linker zijspiegel :roflol:

• #133.677
In de gym en sbs 6 op de tv. Wat is dat nou met mensen die dansen. Allenaal zo hun best doen met van die vreemde pasjes om er zo neukbaar mogelijk uit te zien? Vooral mannen die dansen kan ik niet uitstaan. Beetje met hun heupjes wiebelen en denken dat ze onweerstaanbaar lekker zijn. Homo's. Bij vrouwen vind ik het wel lekker om te zien wanneer ze hun vormen goed gebruiken. Maar wanneer ze van die negershit gaan doen mogen ze ook opzouten.

Wat is jouw mening @rippedmeeuw ?

• #133.678
In de gym en sbs 6 op de tv. Wat is dat nou met mensen die dansen. Allenaal zo hun best doen met van die vreemde pasjes om er zo neukbaar mogelijk uit te zien? Vooral mannen die dansen kan ik niet uitstaan. Beetje met hun heupjes wiebelen en denken dat ze onweerstaanbaar lekker zijn. Homo's. Bij vrouwen vind ik het wel lekker om te zien wanneer ze hun vormen goed gebruiken. Maar wanneer ze van die negershit gaan doen mogen ze ook opzouten.

Wat is jouw mening @rippedmeeuw ?
Die negershit is dan ook geen dansen maar een primitief paringsritueel. Kmoet altijd denken aan bavianen die hun reet laten zien.
Het ziet er naast belachelijk heel goedkoop en wanhopig uit.

• #133.679
Die negershit is dan ook geen dansen maar een primitief paringsritueel. Kmoet altijd denken aan bavianen die hun reet laten zien.
Het ziet er naast belachelijk heel goedkoop en wanhopig uit.

Ja die shit hebben ze verkeerd begrepen.

Negerinnen menen dat ze eruit zien als Beyoncé wanneer ze een bubbelkont hebben en ermee kunnen schudden.

• #133.680
Terug
Naar boven