Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.701
  • #133.705
Net een tand kapot gebeten op snoepjes, verdomme :( :roflol:

20211014_122104.jpg
Voortaan een bitje dragen als je een snoepje neemt.

• #133.707
Dagje werken in mijn vakantie. Ik ben ook te goed voor deze wereld

• #133.708
Demi vervolgt: „Ik vind dat we moeten stoppen met ze aliens te noemen, want dat is altijd een denigrerende term. Dat heb ik onlangs geleerd.

Waarom krijgen deze mensen een podium?

• #133.709

Waarom krijgen deze mensen een podium?
Omdat alles wat apart is geld oplevert.
En die mensen zijn zo apart omdat ze verslaafd zijn aan dopamine.

• #133.710
Koptelefoon voor de helft stuk, wat kut

• #133.711
  • #133.712

Koffieliefhebbers betalen binnenkort waarschijnlijk meer voor hun favoriete drank, terwijl die ook nog eens minder goed zal smaken. De prijs van de populaire arabicabonen staat op zijn hoogste punt in bijna tien jaar, terwijl de kwaliteit van de koffieboon door klimaatverandering onder druk staat.

New York Yankees Reaction GIF by MLB

• #133.713

Koffieliefhebbers betalen binnenkort waarschijnlijk meer voor hun favoriete drank, terwijl die ook nog eens minder goed zal smaken. De prijs van de populaire arabicabonen staat op zijn hoogste punt in bijna tien jaar, terwijl de kwaliteit van de koffieboon door klimaatverandering onder druk staat.

De gekste dingen worden gewoon duurder. Inflatie 2% en alles word 20% duurder ✌️

• #133.714

Er zijn veel kleine producten waar even 20% bovenop is gekomen, maar omdat het om kleine bedragen gaat, valt het niet zo op. Bij koffie valt het gewoon wat sneller op

• #133.718
Zit niks anders op dan vaker te bukken in de supermarkt voor de huismerken 😃

• #133.719
Zoals?

Energieprijzen en transport kosten spelen voor ieder product mee. Stagflatie is een kwestie van tijd?
Geen idee, maar inflatie is in de basis een gewogen gemiddelde. Dus als je voornamelijk prijsstijging van 20% merkt en het is gemiddeld 2%, dan koop je de verkeerde dingen. :)

• #133.720
Geen idee, maar inflatie is in de basis een gewogen gemiddelde. Dus als je voornamelijk prijsstijging van 20% merkt en het is gemiddeld 2%, dan koop je de verkeerde dingen. :)
Ach nee, die stijging is veelal bij kleine producten. Want wie merkt het nou als een product van €1 naar €1,20 gaat?
Groenten en fruit zou stabiel blijven. Maar hoe kan dat, als de energieprijzen zo oplopen? Die kassen kosten ook energie.

Terug
Naar boven