Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.741
  • #133.742
  • #133.745
Gas- en elektriciteitsvoorschot van 178 naar 380 pm gvd. Was halfjaar geleden nog 107 en op't eind van't jaar kregen normaal nog een +-400 terug.
Nondeju dat is wel ff slikken, of sterker nog 380€ pm is eigenlijk niet meer te betalen!

• #133.746
Ben zelf sinds paar maanden ook bewuster geworden qua energie. Douche wat korter en trek sneller een trui aan of pak een dekentje ipv de centrale verwarming aan. Barre tijden, zolang ik me kip en kwark maar kan betalen dan overleef ik deze winter wel ✌️

• #133.747
Gas- en elektriciteitsvoorschot van 178 naar 380 pm gvd. Was halfjaar geleden nog 107 en op't eind van't jaar kregen normaal nog een +-400 terug.
Wtf. :roflol:

Ik woon nog thuis en zodra m'n moeder er straks niet meer is wil ik wel asap het huis uit alleen kijk ik er zwaar tegen op als ik zo een calculatie maak. Je houdt echt bijzonder weinig over. Uberhaupt een huis zowel koop als huur vinden..

• #133.748
Ben zelf sinds paar maanden ook bewuster geworden qua energie. Douche wat korter en trek sneller een trui aan of pak een dekentje ipv de centrale verwarming aan. Barre tijden, zolang ik me kip en kwark maar kan betalen dan overleef ik deze winter wel ✌️
Lang douchen snap ik sowieso niet. Binnen 5 min ben je wel klaar.
tenzij je je benen moet scheren dat duurt wel ff 😆

• #133.749
Inderdaad, mijn tarief veranderd niet en krijg ook de compensatie van de overheid. :ty:

Welgeteld € 400,00 :emo:

Hier ook nog ruim anderhalf jaar.

Ben blij dat ik nog ruim op tijd voor de gekte verlengd heb begin dit jaar.

1634547281191.png

Ik woon nog thuis en zodra m'n moeder er straks niet meer is wil ik wel asap het huis uit alleen kijk ik er zwaar tegen op als ik zo een calculatie maak. Je houdt echt bijzonder weinig over. Uberhaupt een huis zowel koop als huur vinden..

Een tijdje huren is helemaal zo'n gek idee nog niet, in deze oververhitte markt iets kopen in mijn ogen wel.

• #133.750

Kan je daar niet blijven?

• #133.751
  • #133.752
Welgeteld € 400,00 :emo:

Ben blij dat ik nog ruim op tijd voor de gekte verlengd heb begin dit jaar.

1634547281191.png

Een tijdje huren is helemaal zo'n gek idee nog niet, in deze oververhitte markt iets kopen in mijn ogen wel.
1634547461953.png

Ik was ook nog maar net op tijd met een nieuw contract (3 oktober) , anders zat ik ook met die hoge prijzen.

Nu 96 euro per maand en krijg dan nog 250 euro en wat extra belastingkorting van de overheid, totaal zal het iets van 65 euro per maand worden voor mijn 100m2 woning :D

• #133.753

En jij wil op je 40ste gaan rentenieren?

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • #133.754

Mocht je gaan kopen: veel gemeenten hebben een starterslening. Ik dacht dat het iets van 30.000 pp is, en je de eerste drie jaar geen rente daarover betaalt. Misschien dat zoiets net het verschil maakt. In mijn plaats was het zo geregeld dat ze aan het begin van het jaar een X aantal leningen konden verschaffen (dus hoe later in het jaar, hoe kleiner de kans).

Dat gezegd hebbende, als je kijkt hoeveel starters er nu in de shit komen door de hogere energieprijzen, dan weet ik niet of je dat moet willen

• #133.759
Mocht je gaan kopen: veel gemeenten hebben een starterslening. Ik dacht dat het iets van 30.000 pp is, en je de eerste drie jaar geen rente daarover betaalt. Misschien dat zoiets net het verschil maakt. In mijn plaats was het zo geregeld dat ze aan het begin van het jaar een X aantal leningen konden verschaffen (dus hoe later in het jaar, hoe kleiner de kans).

Dat gezegd hebbende, als je kijkt hoeveel starters er nu in de shit komen door de hogere energieprijzen, dan weet ik niet of je dat moet willen
Zonder dik salaris of een dubbel inkomen ga je geen koophuis vinden. Ook niet met 30.000 starterslening.

Terug
Naar boven