- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
ach die 10kg .....zit tussen je oren de spiegel dan maar, weight is just a number

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ach die 10kg .....zit tussen je oren de spiegel dan maar, weight is just a number

MIjn moeder en ik hebben allebei een identiek uitziende Soehnle, daar zit ook 10kg verschil tussen. Digitale aanwijzing zegt niets over de meetnauwkeurigheid.Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit soort afwijkingen mogelijk zijn met de huidige digitale personenweegschalen. Stond ie wel op een harde, vlakke, stabiele ondergrond?![]()
low price bij action, dit had ik ook niet verwacht, er zit ook geen fijnafstemming op ter calibratieIk kan me bijna niet voorstellen dat dit soort afwijkingen mogelijk zijn met de huidige digitale personenweegschalen. Stond ie wel op een harde, vlakke, stabiele ondergrond?![]()
Dat snap ik. Ik bedoel ik meer de algemene stand der techniek anno 2021.Digitale aanwijzing zegt niets over de meetnauwkeurigheid.
Jij wel, maar de meeste mensen niet.Dat snap ik. Ik bedoel ik meer de algemene stand der techniek anno 2021.
Voortaan dus gewoon je bel uitzetten.Papiertje aan de voordeur bij de bel gehangen
'Niet aanbellen baby slaapt, klop op raam'.
Kut PostAnal bezorger belt gewoon aan, baby wakker en begint te huilen.
Fucking hersenloze.
Mooie tegels wel, makkelijk in onderhoud.Ik was vergeten dat mijn zaag buiten stond toen het begon met hozen.
![]()
Papiertje aan de voordeur bij de bel gehangen
Fucking hersenloze.
Gelukkig ook geen waterschade aan mijn zaag.
Kan dus niet hierboven. Heel irritant. Moet ik die intercom losmaken, heel gedoe.
Misschien in het Turks of Marokkaans erop zetten.Papiertje aan de voordeur bij de bel gehangen
Fucking hersenloze.
Straks Crown jewel, om de pijn te verzachten.Nog steeds geen nieuwe collega. Dus weer een week met 3 man terwijl er 5 nodig zijn 😭😣
Geweldig kaart maar blijft Saudi 😆