- Waardering
- 4.301
- Lengte
- 2m01
Niets mis met een beetje diversiteit toch?Dat @2Stronk denkt dat mijn sportaccessoires niet mooi in het zwart/grijs zijn, maar allerlei rare kleuren bij elkaar.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niets mis met een beetje diversiteit toch?Dat @2Stronk denkt dat mijn sportaccessoires niet mooi in het zwart/grijs zijn, maar allerlei rare kleuren bij elkaar.

Riddle had een entrance op een kameel

Hij heeft niet stil gezeten op zijn boerderij, daar gaan we nog mooie dingen van zien

Tinten grijs zijn mij divers genoeg.
Vroeger met Jhon cena,Triple H, Undertaker,Randy Orton was het nog ergens een goede show, maar dit is echt next lvl tokkietuin.
rey mysterio, big show, kane, mark henry, great khali, bautista, CM punk, hulk hogan, kofi kingston, ryback (mn favoriet)... goeie WWE tijdVroeger met Jhon cena,Triple H, Undertaker,Randy Orton was het nog ergens een goede show, maar dit is echt next lvl tokkietuin.
Gaan 😆
Randy ortonrey mysterio, big show, kane, mark henry, great khali, bautista, CM punk, hulk hogan, kofi kingston, ryback (mn favoriet)... goeie WWE tijd
Dat was in t geciteerde bericht al gezegd
Je wordt sneller en sterker in rust eh… niet tijdens het sporten
. Je zult het wel nodig hebben.Ik las dat het mondmasker niet hoeft op plekken waar me jet QR-code binnenkomt? (dus fitness?)Mondmaskers terug verplicht en coronapas nodig voor fitness & horeca.

Geen idee, volg het nieuws niet echt. Maar zou dat toch niet dragen in de fitness, is niet te doen. Ik hoop gewoon dat alles relatief normaal blijft, want geen zin om weer thuis te trainen en/of hele dag met mondmasker rond te lopen.Ik las dat het mondmasker niet hoeft op plekken waar me jet QR-code binnenkomt? (dus fitness?)
Hier in NL zal die QR ook wel verplicht worden in de sportschool. Zal mooi rustig worden dan, in mijn gym trainen veel antivaxers..![]()
Aiiii ik hoop dat de schade meevalt?Ik kreeg de voorbije 6 jaar elk jaar geld terug van de belastingen en nu hebben ze laten weten dat ze hun 3 jaar vergist hebben en ik moet gaan terug betalen![]()