Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.804
  • #133.806
Riddle had een entrance op een kameel:roflol:
FB_IMG_1634888043387.jpg

• #133.808
Vroeger met Jhon cena,Triple H, Undertaker,Randy Orton was het nog ergens een goede show, maar dit is echt next lvl tokkietuin.
rey mysterio, big show, kane, mark henry, great khali, bautista, CM punk, hulk hogan, kofi kingston, ryback (mn favoriet)... goeie WWE tijd

• #133.809
Heb echt heel wat uurtjes op youtube dat vroeger zitten kijken, was altijd lachen ja.

• #133.810
😴
Screenshot_20211026-115047_Connect.jpg

Ik ben niet vooruit te branden hele vakantie al

• #133.815
Mondmaskers terug verplicht en coronapas nodig voor fitness & horeca.

• #133.816
Mondmaskers terug verplicht en coronapas nodig voor fitness & horeca.
Ik las dat het mondmasker niet hoeft op plekken waar me jet QR-code binnenkomt? (dus fitness?)

Hier in NL zal die QR ook wel verplicht worden in de sportschool. Zal mooi rustig worden dan, in mijn gym trainen veel antivaxers.. :roflol:

• #133.817
Ik las dat het mondmasker niet hoeft op plekken waar me jet QR-code binnenkomt? (dus fitness?)

Hier in NL zal die QR ook wel verplicht worden in de sportschool. Zal mooi rustig worden dan, in mijn gym trainen veel antivaxers.. :roflol:
Geen idee, volg het nieuws niet echt. Maar zou dat toch niet dragen in de fitness, is niet te doen. Ik hoop gewoon dat alles relatief normaal blijft, want geen zin om weer thuis te trainen en/of hele dag met mondmasker rond te lopen.

• #133.818
4e week van de herfst, als dit nu al gaat dan zitten we wss heel de winter weer thuis met beperkingen, kutzooi net 4 kaarten voor de efteling besteld met 1e kerstdag.

• #133.819
Ik kreeg de voorbije 6 jaar elk jaar geld terug van de belastingen en nu hebben ze laten weten dat ze hun 3 jaar vergist hebben en ik moet gaan terug betalen :mad:

Terug
Naar boven