Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.822
  • #133.826
''Collega's'' die denken dat ik zeeën van tijd heb en het leuk vind om samen met hun, hun problemen op te lossen.
Lees gewoon de handleiding die ik gemaakt heb en bel pas als je de handleiding niet snapt. :fire:

• #133.827
''Collega's'' die denken dat ik zeeën van tijd heb en het leuk vind om samen met hun, hun problemen op te lossen.
Lees gewoon de handleiding die ik gemaakt heb en bel pas als je de handleiding niet snapt. :fire:
Tenzij...

breast boobies GIF

• #133.828
Toen ik nog als ICT'er werkte belde er zo'n directeur kutje van HR op, ik snap de stappen in de handleiding niet kan je alsjeblieft langs komen.
Ik loop naar hem toe, ik zeg pak maar even de handleiding erbij, hij wist niet eens waar de handleiding stond, hij had hem nog niet eens gelezen en begon al te janken.
Dat soort mensen moeten ze echt op een fucking brandstapel gooien, dan ben je al een nicht met je HR opleiding en dan ga je ook nog eens zo doen

• #133.829
Toen ik nog als ICT'er werkte belde er zo'n directeur kutje van HR op, ik snap de stappen in de handleiding niet kan je alsjeblieft langs komen.
Ik loop naar hem toe, ik zeg pak maar even de handleiding erbij, hij wist niet eens waar de handleiding stond, hij had hem nog niet eens gelezen en begon al te janken.
Dat soort mensen moeten ze echt op een fucking brandstapel gooien, dan ben je al een nicht met je HR opleiding en dan ga je ook nog eens zo doen
Ik werk altijd vanuit huis en het eerste wat ik inderdaad vraag is, ''bij welke stap in de handleiding loop je vast''
En echt nog niet 1 iemand die mij belt heeft de handleiding gelezen, ik zet bijna in elke mail waar de handleidingen staan, dus iedereen moet het onderhand toch weten na ruim een half jaar op dit project.

• #133.830
Ik werk altijd vanuit huis en het eerste wat ik inderdaad vraag is, ''bij welke stap in de handleiding loop je vast''
En echt nog niet 1 iemand die mij belt heeft de handleiding gelezen, ik zet bijna in elke mail waar de handleidingen staan, dus iedereen moet het onderhand toch weten na ruim een half jaar op dit project.
Het zijn allemaal van die luxe paardjes die geen moeite willen doen en dan hopen dat jij het voor ze fixt, ging een beetje tegen mijn principes in
Je maakt ze niets voor niets toch :p

• #133.831
  • Sad
Waarderingen: AK
  • #133.833
Sowieso al €1700, dat is wat ik had terug gekregen op die 3 jaar en dan gaan ze de rest nog berekenen, gaat niet mild zijn vrees ik.
Da’s geen feest op zijn zachtst gezegd. Hopelijk is het niet te veel.

En neem aan dat ze de pijn een beetje gaan verzachten omdat het hun eigen fout was?

• #133.834
Je zou bijna denken dat het haast wel wat empathischer en netter zou zijn om je eigen fouten niet bij een ander neer te tyfen. Een foutje van 10 miljoen op de bank krijgen dat snap ik nog, dat je dat terug wilt en pakt. Maar dit gaat over bedragen die je amper zelf in de gaten hebt als je niet alles tot in de puntjes nog eens zelf berekend en bekijkt.

• #133.840
Meestal kun je het iig in termijnen terugbetalen.
Dat is echt finaal voor mensen die niet ruim verdienen. Stel je hebt geen grote buffer op je spaarrekening en verdient net genoeg om met je gezin rond te komen, zo'n bedrag er elke maand nog eens van af zal niet veel goed doen. Dit is gewoon iets wat eigenlijk kwijtgescholden zou moeten worden. De overheid gaat er niet kapot aan, een deel van de 27.000 mensen heeft er wellicht wel een lange tijd stressen van.

Terug
Naar boven