AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.841
Dat is echt finaal voor mensen die niet ruim verdienen. Stel je hebt geen grote buffer op je spaarrekening en verdient net genoeg om met je gezin rond te komen, zo'n bedrag er elke maand nog eens van af zal niet veel goed doen. Dit is gewoon iets wat eigenlijk kwijtgescholden zou moeten worden. De overheid gaat er niet kapot aan, een deel van de 27.000 mensen heeft er wellicht wel een lange tijd stressen van.
Eens. In Nederland gaat dat trouwens meestal niet zo goed. De betalingsregeling willen ze nog wel afspreken. Maar kwijtschelden van belasting? No way.

Zelf trouwens ook ooit eens 1800 aan kinderopvangtoeslag moeten terugbetalen. Was eigen schuld, had blijkbaar mijn loonsverhoging moeten doorgeven. Toch deed het even zeer zomaar dat bedrag over te maken. En als je dat niet over hebt worden de problemen snel groter.

• #133.842
Ik heb een goede reserve maar betaal in termijnen of niet.

• #133.844
Als t enigszins kan altijd proberen zo snel mogelijk er van af te zijn imo. Betalen in termijnen is leuk maar kost je zo twee jaar en je weet niet altijd of je over een jaar die extra maandlasten ook nog kunt dragen.

• #133.845
Als t enigszins kan altijd proberen zo snel mogelijk er van af te zijn imo. Betalen in termijnen is leuk maar kost je zo twee jaar en je weet niet altijd of je over een jaar die extra maandlasten ook nog kunt dragen.
Ik ga eerst maar eens afwachten om hoeveel het daadwerkelijk draait, ik heb gelukkig ook nog mijn hypothecaire lening en sinds 1,5 jaar ook mijn zoontje ten laste die aftrekbaar zijn.

• #133.846
Ze zijn me weer aan het zoeken, post van 2014 en niet eens naakt...

Screenshot_20211028-135156_Facebook.jpg

• #133.849
Het protocol is veranderd, als we ons nu niet laten testen mogen we of vrije dagen inleveren, of de hele dag met een mondkapje rondlopen. Dan laat ik me wel weer testen.
Het protocol op mijn werk (eigenlijk alleen mijn afdeling) is weer veranderd, de bezettingsproblemen zijn nu zo groot dat ik stront verkouden, maar met een negatieve zelftest gewoon een 12uurs dienst mag draaien.

• #133.850
Het protocol op mijn werk (eigenlijk alleen mijn afdeling) is weer veranderd, de bezettingsproblemen zijn nu zo groot dat ik stront verkouden, maar met een negatieve zelftest gewoon een 12uurs dienst mag draaien.
Ziektewet ✌️

• #133.853
In België willen ze de werkgevers het recht geven om anti-vaxers te weigeren en op onbetaald verlof te zetten.
Vanaf morgen terug mondmaskerplicht in de winkels en QR code voor de sportschool.
Op het werk moet je een mondmasker dragen bij de collega's maar als je dan 's avonds op café gaat mag je het aflaten :roflol:

• Like
Waarderingen: 6am
  • #133.855
Vanwaar blijf je dit op facebook proberen? Verdien je er aan?
Het is een post van 2014...
Neen, aan memes posten verdien ik jammer genoeg niet, ik heb wel een stel trouwe volgers :P
Ik had trouwens aangegeven niet akkoord te zijn met het besluit en blijkbaar kan ik nog gewoon alles ipv een ban.

• #133.856
In België willen ze de werkgevers het recht geven om anti-vaxers te weigeren en op onbetaald verlof te zetten.
Vanaf morgen terug mondmaskerplicht in de winkels en QR code voor de sportschool.
Op het werk moet je een mondmasker dragen bij de collega's maar als je dan 's avonds op café gaat mag je het aflaten :roflol:

Dit is wel heel eng! Ik ben er wel bang voor dat er meer achter zit dan een virus

• #133.858
Terug
Naar boven