Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #134.322
Is gewoon normaal lijkt mij. Om vriendelijk te doen naar je collega’s en niet met z’n arrogante kut smoel mij aankijken. Heb een hekel aan zulke wijven die denken dat ze boven je staan
En dat staat ze ook gezien jij zo triggered raakt hierom :roflol:

• #134.324
Nee. Ik dacht dat het een inkoppertje was: check
Screenshot_20211105-200917_WhatsApp.jpg

• #134.326
Thanks to the simp age. Zijn tegenwoordig genoeg lelijke/middelmatige wijven die denken dat ze prime Johnny Depp/Brad Pitt verdienen, omdat ze allemaal worden verheerlijkt door sukkeltjes. Geef dit soort wijven daarom geen aandacht, tenzij ze oprechte interesse in je tonen. En ga al helemaal niet daar butthurt over doen op dit forum. Dan geef je ze alleen maar credits.

Wie anders dan ik kan deze vervelende functie vervullen?
Ja je hebt gelijk maar word er gewoon boos van. Heb ook een keer ruzie gehad met een andere chick om zoiets. Die chick ging mij uitlachen en fluisteren tijdens een presentatie toen had ik haar voor lul gezet voor de hele klas moest ze huilen

• #134.327
Is gewoon normaal lijkt mij. Om vriendelijk te doen naar je collega’s en niet met z’n arrogante kut smoel mij aankijken. Heb een hekel aan zulke wijven die denken dat ze boven je staan
Heb je haar zelf begroet? Als je dat niet gedaan hebt; doe dat eens. Misschien denkt zij wel hetzelfde

• #134.328
Heb je haar zelf begroet? Als je dat niet gedaan hebt; doe dat eens. Misschien denkt zij wel hetzelfde
Als je een gesloten houding aanneemt terwijl je zelf vriendelijk kijkt en lacht zou het automatisch moeten gaan. Sowieso moet je gwn collega’s vriendelijk begroeten binnen je eigen bedrijf vind ik

• #134.329
Als je een gesloten houding aanneemt terwijl je zelf vriendelijk kijkt en lacht zou het automatisch moeten gaan. Sowieso moet je gwn collega’s vriendelijk begroeten binnen je eigen bedrijf vind ik
Je moet sowieso een beetje fatsoenlijk een ander begroeten. Ook al heb je ff een kut dag, als iemand je begroet dan kun je gewoon fatsoenlijk hoi zeggen i.p.v. afreageren. De enige uitzondering op die regel is wanneer een stel Jehova getuigen je om 8 uur 's ochtends wakker bellen op een fucking zaterdag.

• #134.330
Je moet sowieso een beetje fatsoenlijk een ander begroeten. Ook al heb je ff een kut dag, als iemand je begroet dan kun je gewoon fatsoenlijk hoi zeggen i.p.v. afreageren. De enige uitzondering op die regel is wanneer een stel Jehova getuigen je om 8 uur 's ochtends wakker bellen op een fucking zaterdag.
Inderdaad die chick was gwn toxic je kan het gewoon zien in iemands blik. Zo zonde waarom kan iedereen niet gewoon vriendelijk doen word de wereld een stuk mooier van.

• #134.331
Moest stiekem hieraan denken

Vanaf 2:00 😜

• #134.332
Ja je hebt gelijk maar word er gewoon boos van. Heb ook een keer ruzie gehad met een andere chick om zoiets. Die chick ging mij uitlachen en fluisteren tijdens een presentatie toen had ik haar voor lul gezet voor de hele klas moest ze huilen
Ze lachen je sowieso wel uit om je lengte en je neus etc. Die shit is onvermijdelijk. En als je lijkt blijken/zien dat je daarmee zit, geef je ze alleen nog meer credits. Negeren/doen alsof ze niet bestaan is altijd het pijnlijkste.

Enige wat je kunt is ervoor zorgen dat je het beste van jezelf maakt en straks op zo'n niveau zit dat jij hen uitlacht als ze naar je kijken in de hoop dat je daarmee iets gaat doen.

• #134.333
Zo waar, zulke collega's die elk wissewasje aanpakken om thuis te blijven trekken het bloed onder mijn nagels vandaan. Zwangersschap is tegenwoordig ook een ziekte lijkt het op.
Nou nou niet overdrijven hé.
Het is gewoon een symptoom.
We weten allemaal dat de kinderen zelf de ziekte zijn.

• #134.334
Ze lachen je sowieso wel uit om je lengte en je neus etc. Die shit is onvermijdelijk. En als je lijkt blijken/zien dat je daarmee zit, geef je ze alleen nog meer credits. Negeren/doen alsof ze niet bestaan is altijd het pijnlijkste.

Enige wat je kunt is ervoor zorgen dat je het beste van jezelf maakt en straks op zo'n niveau zit dat jij hen uitlacht als ze naar je kijken in de hoop dat je daarmee iets gaat doen.
etc :roflol:

• #134.336

Is wel triest dat je continu mijn neus erbij moet halen. Wat moet ik doen dan chirurgie overwegen? Zodat ik eruit zie als Ken van barbie. Fock dat man ik ben wie ik ben. Als het aan jouw lag moest ik mijn hele gezicht verbouwen. Is toch logisch dat ik iemand voor lul zet die mij uitlacht. Ben heel mijn leven al gepest ben klaar met die onzin ik ben gewoon een mooi mens.

Terug
Naar boven