Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #134.342
Is wel triest dat je continu mijn neus erbij moet halen. Wat moet ik doen dan chirurgie overwegen?
Ik bedoel het niet lullig, maar dat is helaas wel de harde realiteit. Als jij er content mee ben, dan zou ik het niet doen. Ik zou het wel laten fixen ja, maar ik ben ook niet zelfverzekerd als jij.

Zodat ik eruit zie als Ken van barbie
Dat is dezelfde hurdd ddurr kleine penis 'logica' die natties gebruiken als ze het hebben over het gebruik van steroids.

• #134.343
Is gewoon sneu dat tegenwoordig je hele gezicht perfect moet zijn.
Je hebt gelijk. Je neus was me trouwens nooit als bijzonder opgevallen. Heb zelf altijd gedacht dat ik een dikke/grote neus had en nu pas zie ik in de spiegel dat dat niet zo is. Dacht op jouw leeftijd ook dat ik kaal werd; mijn broer en vrienden pestten me daarmee.

• #134.344
  • #134.345
Je hebt gelijk. Je neus was me trouwens nooit als bijzonder opgevallen. Heb zelf altijd gedacht dat ik een dikke/grote neus had en nu pas zie ik in de spiegel dat dat niet zo is. Dacht op jouw leeftijd ook dat ik kaal werd; mijn broer en vrienden pestten me daarmee.
Screenshot_20211213-182156_WhatsApp.jpg

• #134.346
Me neus valt ook reuze mee. En chicks doen sws arrogant naar mij hebben ze altijd al gedaan. Zo heb ik ook een beetje mijn angst en onzekerheid naar vrouwen ontwikkeld

Laatst bewerkt:
  • #134.348
Er is altijd wel iets ik denk dat het meer mijn persoonlijkheid is dat ik te ongemakkelijk/gesloten over kom. Ik ben een stille gozer, als je geen gesprek begint met mij dan gebeurd het waarschijnlijk niet. Of het duurt heel lang voordat ik het zelf doe.

• #134.350
Het is een online forum wat wil je er realistisch aan doen. Soms is verstandiger om gewoon ergens niet op in te gaan anders blijft er maar poep komen.
En dit ja, als iemand z'n reactie je niet aan staat kun je ook gewoon iemand negeren, zo moeilijk is het niet
Niemand kent je hier irl, er veranderd niets in je echte leven door wat er hier gebeurt
Misschien in jouw geval trouwens wel gezien je alles hier verteld over jezelf maar goed :o

• #134.351
En dit ja, als iemand z'n reactie je niet aan staat kun je ook gewoon iemand negeren, zo moeilijk is het niet
Niemand kent je hier irl, er veranderd niets in je echte leven door wat er hier gebeurt
Misschien in jouw geval trouwens wel gezien je alles hier verteld over jezelf maar goed :o
Omdat ik niet bang ben die depressie topic ging heel erg ver qua info delen maar daar heb ik spijt van maar zulke dingen kunnen prima besproken worden lijkt mij

• #134.352
  • #134.353
Ja maar je eigen kop posten op een forum en vervolgens quotes zoals dit:

Is ook niet bepaald verstandig
*Vind ik dan hè*
Achja valt wel mee had het iets anders moeten formuleren misschien. Maar zo is het wel in deze maatschappij staan vrouwen boven mannen. Heb het al aangepast

• #134.356
  • #134.357
Achja valt wel mee had het iets anders moeten formuleren misschien. Maar zo is het wel in deze maatschappij staan vrouwen boven mannen. Heb het al aangepast
Als jij zon dominante chick later kriigt icm met jou gedachten dan sta jij elke avond het eten te koken en het huis schoon te maken iig

• #134.358
Als jij zon dominante chick later kriigt icm met jou gedachten dan sta jij elke avond het eten te koken en het huis schoon te maken iig
Nee joh. Ik laat mij niet domineren door een chick. Maar je ziet wel dat vrouwen meer macht hebben

• #134.359
Zolang je niet links georiënteerd bent is er iig nog hoop voor je broeder
Ik ben rechts georiënteerd in de politiek als je dat bedoeld. Ik had FVD gestemd maar dat doe ik niet weer. Ik vind Geert goed maar zijn extreme islam haat vind ik te ver gaan.

Terug
Naar boven