MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #134.361
In welk opzicht hebben vrouwen meer macht dan?
Qua dominantie naar mannen toe. Check alleen tiktok of insta kijk al die mannen simpen in de dm’s of comments plaatsen als een meid een inkijk foto plaatst te triest voor woorden. Ze doen net alsof ze jaren geen eten hebben gehad.

• #134.362
Qua dominantie naar mannen toe. Check alleen tiktok of insta kijk al die mannen simpen in de dm’s of comments plaatsen als een meid een inkijk foto plaatst te triest voor woorden. Ze doen net alsof ze jaren geen eten hebben gehad.
Ja maar dat doet toch niets voor jou of wel?
Of DM jij alleen maar chimies met 20K+ volgers

• #134.363
Dan geef je ze toch zelf die macht?

• #134.364
Als het aan jouw lag moest ik mijn hele gezicht verbouwen.
Ohja ik was vergeten dat je meer had aan neppe bullshit als: gewoon lachen en jezelf zijn, dan komt het allemaal goed :roflol:

Het feit dat ze je uitlachen en arrogant doen is omdat je niet moeders mooiste en klein bent. Dat is de harde realiteit. Je kunt vervolgens wel zeggen dat iedereen je maar moet accepteren en dat het niet je uitmaakt etc., maar hoe je jezelf momenteel opstelt is alles behalve dat.

• #134.365
Ohja ik was vergeten dat je meer had aan neppe bullshit als: gewoon lachen en jezelf zijn, dan komt het allemaal goed :roflol:

Het feit dat ze je uitlachen en arrogant doen is omdat je niet moeders mooiste en klein bent. Dat is de harde realiteit. Je kunt vervolgens wel zeggen dat iedereen je maar moet accepteren en dat het niet je uitmaakt etc., maar hoe je jezelf momenteel opstelt is alles behalve dat.
Ik waardeer je eerlijkheid. Het is ook logisch dat ik daardoor geïrriteerd raak. Ik word daar zo agressief van in mijn hoofd

• #134.367
Ik waardeer je eerlijkheid. Het is ook logisch dat ik daardoor geïrriteerd raak. Ik word daar zo agressief van in mijn hoofd
Maat ff serieus, dus als iemand zegt “goh je chick is lelijk en dik” ga jij zeggen “vriend ik waardeer je eerlijkheid”.

In wat voor wereld leven we 😃

• #134.368
Maat ff serieus, dus als iemand zegt “goh je chick is lelijk en dik” ga jij zeggen “vriend ik waardeer je eerlijkheid”.

Ja weet ik veel gast. Vind het sws een rare wereld

• #134.369
Ja weet ik veel gast. Vind het sws een rare wereld
Niet jezelf gek laten maken of kleineren. En al helemaal
niet denken dat je later geen leuke dame aan de haak slaat.

Je bent 20, enjoy life (is wat moeilijker nu met corona), maar geniet.
Als je later een dame hebt en je staat zo onzeker in je schoenen dan komt dat echt zwak over. Die klets over je neus is echt onzin man, maar je bent echt een makkelijk doelwit en mensen die dat zien kunnen daar (mis)gebruik van maken.

Niet alleen op een online forum voor leedvermaak, maar ook later in je volwassen leven. Nu is een highkick niet altijd de juiste oplossing als weerwoord, soms is het verstandig om het te negeren of te laten gaan, maakt je niet “zwak” ofzo maar juist de verstandigste.

• #134.370
Dus dan heb je er nog niet mee leren leven. Ikzelf heb ook genoeg mankementen, en als ik er echt mee zit dan laat ik het gewoon fixen. Kan mij werkelijk geen reet schelen hoe anderen daarover denken, zolang ik maar content ben met mijzelf. In jezelf investeren is altijd de beste investering die je kunt doen imo. Hoe beter jij eruit ziet des te beter je in je vel zit. Met als gevolg dat je niet zo makkelijk laat opfokken door dat soort bullshit.

Wat een domme vergelijking.

• #134.372
Hey Meeuw, laat je ook wat aandacht voor mij over??

• #134.377
Je wilt niet weten hoevaak jij mij hebt gekwetst toen ik net op het forum kwam.

Ja dat is 2/3jaar terug ben wel gegroeid als persoon in die tijd
1639421900770.png

Huh

• #134.379
Oh dacht dat het langer geleden was. Achja ik weet dat ik ben gegroeid heb hulp gehad en een therapie gehad. Mijn ouders zeggen ook tegen mij dat ik flink groei als persoon :laugh::lifter:
Je moeder heeft nog geen maand geleden je stagebegeleider moeten bellen……

………

Terug
Naar boven