Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #134.441
Pff vanaf morgen weer thuis trainen tot maart ik heb dumbells tot 24kg heb totaal geen zin om thuis te trainen. Ik weet niet hoe ik moet eten ik zit er helemaal doorheen, weer een tegenslag

Opdrukken met rugtas gewichten
Dips met rugtas met gewichten
Optrekken met rugtas met gewichten.

Squat met iets zwaars in je hand
Lunges met dumbells
One armed rows

Etc etc

Zijn echt hoop mogelijkheden als je improviseerd.

Ik squat nu ff zo. Tis behelpen maar het kan wel. Creatief denken en je doelen in je hoofd houden. Waar een wil is , is een weg
20211213_173542.jpg

• #134.442
Opdrukken met rugtas gewichten
Dips met rugtas met gewichten
Optrekken met rugtas met gewichten.

Squat met iets zwaars in je hand
Lunges met dumbells
One armed rows

Etc etc

Zijn echt hoop mogelijkheden als je improviseerd.

Ik squat nu ff zo. Tis behelpen maar het kan wel. Creatief denken en je doelen in je hoofd houden. Waar een wil is , is een weg
20211213_173542.jpg
Ik ga dan een beetje full body trainen

• #134.443
Ik ga dan een beetje full body trainen

Ik doe nu ff de 3 main lifts en daaromheen wat ik leuk vind, ook full body 3x per week.
Was eigelijk bezig met candito maar nu op zolder hou ik de big 3 aan als hoofdoefeningen en pak er wat isolatie bij en wat pull ups en pushups

Als je 120 push ups doet, verschillende stands, reken maar dat je brand en lekkere pomp hebt, dat motiveert je meteen om weer op te pakken.
Try it. Voor mij werkt het.
Boek zelfs progressie op mn weighted push ups en pull ups terwijl ik in een cut zit. Tis een mentaal spel wat je speelt, zorg dan dat jij daar de controle over pakt.

• #134.444
je kan echt een complete workout doen met weerstandsbanden...google maar ff

winners never quit and quitters never win (Vince Lombardi)​

• #134.445
Pff vanaf morgen weer thuis trainen tot maart ik heb dumbells tot 24kg heb totaal geen zin om thuis te trainen. Ik weet niet hoe ik moet eten ik zit er helemaal doorheen, weer een tegenslag
Niet janken man! Daar los je niets mee op. Het is allemaal mindset! Leg je neer bij zaken waar je geen invloed op hebt en wees creatief. Bovendien, jij had toch een trainer/coach, ook qua voeding? Die weet vast wel een leuk schema voor thuis voor je in elkaar te draaien.

• #134.446
  • #134.450
nu wil ik al helemaal niet prikken. Wat heb ik aan vaccinatie + boosterprik als alles toch dicht gaat:roflol:

• #134.451
@rippedmeeuw
Kwalitatief is het natuurlijk niks waard maar om af en toe enkele weekjes te overbruggen wel OK. Neemt ook nog eens geen plaats in beslag
(Paar jaar terug koste deze maar 70e ofzo. heb er zelf zo een enkele jaren gebruikt in periodes dat naar de gym gaan moeilijk was)

• #134.452
Lekker makkelijk allemaal weer die opmerkingen over mindset, lekker redeneren vanuit je eigen persoontje. Ik was aan het begin (maart 2020) juist fucking opgefokt en zat tegen een depressie aan te hikken, bij mij was dit na een paar maanden weg en is nu zelfs omgekeerd, ik lach me de touwtjes. Een goede vriend van mij is precies andersom gegaan en is nu depressief aan het worden en maak me daar best zorgen om.

• #134.453
@rippedmeeuw
Kwalitatief is het natuurlijk niks waard maar om af en toe enkele weekjes te overbruggen wel OK. Neemt ook nog eens geen plaats in beslag
(Paar jaar terug koste deze maar 70e ofzo. heb er zelf zo een enkele jaren gebruikt in periodes dat naar de gym gaan moeilijk was)
Is allemaal uitverkocht! Ik heb een paar verstelbare DB heb eerder thuis getraind dus ik weet het wel een beetje

• #134.454
Lekker makkelijk allemaal weer die opmerkingen over mindset, lekker redeneren vanuit je eigen persoontje. Ik was aan het begin (maart 2020) juist fucking opgefokt en zat tegen een depressie aan te hikken, bij mij was dit na een paar maanden weg en is nu zelfs omgekeerd, ik lach me de touwtjes. Een goede vriend van mij is precies andersom gegaan en is nu depressief aan het worden en maak me daar best zorgen om.
Idd ik kom er net uit.

• #134.455
Is allemaal uitverkocht! Ik heb een paar verstelbare DB heb eerder thuis getraind dus ik weet het wel een beetje
Is nog gewoon op voorraad hoor, alleen het afgeprijsde model is uitverkocht, zal wel zijn om kopers te lokken.

wel veel geld

• #134.456
Is nog gewoon op voorraad hoor, alleen het afgeprijsde model is uitverkocht, zal wel zijn om kopers te lokken.

wel veel geld
Ik ga gwn lekker focussen op stage en fifa spelen en thuis trainen met wat ik heb meer kan ik ook ni doen

• #134.457
We hebben nog een paar zebra printers op het werk staan 😂😂

• #134.458
Trainen is het enige wat ik doe naast werk en waar ik plezier in heb. Als ik niet iets kan doen wat ik erg leuk vind zou ik me ook kut voelen

• #134.459
Trainen is het enige wat ik doe naast werk en waar ik plezier in heb. Als ik niet iets kan doen wat ik erg leuk vind zou ik me ook kut voelen
Precies en dat heb ik. Ik heb voor de rest niks wat ik leuk vind geen vriendengroep meer niks. Enigste wat ik kan is thuis trainen met wat db’s en rugzak met gewicht vet kut

• #134.460
  • Like
Waarderingen: 6am
Terug
Naar boven