Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #134.461
Moet jij niet naar Afrika om af te kicken vuile junk
Red Card Football GIF by FC Augsburg 1907

• #134.466
  • #134.467
  • #134.470
Zal vragen of de gym weer toestellen buiten gaat plaatsen als er toch weer lockdown komt

• #134.471
Je oogst wat je zaait. Als jij de ambetanterik gaat uithangen in je gym tegen de mensen, doen zij dat ook tegen jou.
Ik heb mij nooit raar gedragen in de gym🤣 Mijn band is prima met de baas maar hij gaat me niet laten sporten

• #134.473
Gyms moeten nu eindelijk eens als essentieel gezien worden 😴

• #134.475
Gym eigenaar gaat even kijken of hij mij een nul uren contract kan geven zodat ik in de gym "werk"
Maar geen idee of dat iets gaat worden
Geen een gym gaat dat doen aangezien het gigantisch veel ellende oplevert tegenover andere leden, laat staan als ie gepakt word terwijl iemand daar sport.

Zou hier je hoop absoluut niet op vestigen.

• #134.477
Beste kans heb je als je thuis 0.0 mogelijkheden hebt om te sporten dat je eenmans PT studios benadert en vooraf vraagt dat je 2/3x pw graag een uurtje wilt sporten en hiervoor wel paar tientjes voor over hebt.

• #134.478
Trainen is het enige wat ik doe naast werk en waar ik plezier in heb. Als ik niet iets kan doen wat ik erg leuk vind zou ik me ook kut voelen
Precies en dat heb ik. Ik heb voor de rest niks wat ik leuk vind geen vriendengroep meer niks. Enigste wat ik kan is thuis trainen met wat db’s en rugzak met gewicht vet kut
Wellicht een teken dat het misschien handig zou zijn om op zoek te gaan naar een hobby die je ongeacht de situatie uit kunt voeren? Koop een instrument, duik in gamen, koop wat boeken, ga voor fotografie, ga breien, haken, koop een naaimachine om te naaien terwijl je genaaid wordt door de overheid... Opties genoeg.

Een leuk boek voor het leven in de huidige onzekere maatschappij. Voor als je een beetje interesse hebt in filosofie, Oosterse denkwijzen en de behoefte hebt om je te verdiepen in het loslaten van de (onzekere) toekomst: https://www.bol.com/nl/nl/p/the-wis...gh=nwY-1NMdgU7EqLqOlZVK5g.2_9.10.ProductTitle

Terug
Naar boven