- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Ja maar er komt een harde lockdown aan😅
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar er komt een harde lockdown aan😅
Waar lees je dat?
Nog niets van gehoord, link?
@rippedmeeuwKlagende kut kinderen.
En dan heb ik het niet over die twee bij me thuis.
Wel jammer dat je voor die paar honderd euro die latt pull down niet erbij hebt gepakt zeg 🙁
Echt als die nieuwe lockdown komt kunnen zij in een gesticht zetten die vorige lockdown ben ik al moeilijk doorgekomenWel jammer dat je voor die paar honderd euro die latt pull down niet erbij hebt gepakt zeg 🙁

Same hereEcht als die nieuwe lockdown komt kunnen zij in een gesticht zetten die vorige lockdown ben ik al moeilijk doorgekomen![]()
Ik denk dat ik weer echt volledig naar de kloten ga. Maarja alles voor de volksgezondheid toch
kan ook weighted pull ups doen toch? en oa wel meer variantenWel jammer dat je voor die paar honderd euro die latt pull down niet erbij hebt gepakt zeg 🙁

Man up joh, je had het er laatst nog over dat je volwassener was geworden.Echt als die nieuwe lockdown komt kunnen zij in een gesticht zetten die vorige lockdown ben ik al moeilijk doorgekomen![]()
Hij heeft even een terugval, dat kan de beste overkomen.Man up joh, je had het er laatst nog over dat je volwassener was geworden.
Overdrijven is ook een kunst.
Ja, rusten in vrede doen ze niet.
Je praat jezelf een depressie aan.Echt als die nieuwe lockdown komt kunnen zij in een gesticht zetten die vorige lockdown ben ik al moeilijk doorgekomen![]()