Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niemand hier is dokter, dus zou zeggen bel ff met de huisarts voor de zekerheid.Gisterenavond begonnen,
OT:
Heeft iemand trouwens een idee (graag fatsoenlijk antwoord)
Als een vrouw aan de antibiotica zit; dan werkt de pil niet meer.
Nu zit ik aan de antibiotica; en als ik dan me babies achterlaat in haar; daar zal ook wel anti-biotica inzitten en heeft dit gevolgen tot pil-werkingsverstoring?
niemand hier is dokter, dus zou zeggen bel ff met de huisarts voor de zekerheid.
met condoom nken is voor mensen zoals thomasgroenlo
niemand hier is dokter, dus zou zeggen bel ff met de huisarts voor de zekerheid.
met condoom nken is voor mensen zoals thomasgroenlo

Gisteren avond rond 10u vroeg een vriendin of ik nog wilde bowlen, ouders sliepen al dus ik maar vertrokken. Kwam thuis rond 2/3u 's nachts en bij het thuiskomen moet ik eerst de poort open doen. Dat maakt altijd veel lawaai en m'n vader dacht dat ik een inbreker was. Hij komt ****ing hard naar buiten gelopen om dan te zien dat ik het was. Daar stond hij dan in z'n pyjama, en ik was busted want mocht normaal niet meer weg gisteren![]()
Kluns 
Geen idee of ik dit in dit topic moet plaatsen of in z'n tegenhanger. Heb vakantie, maar alleen omdat er vannacht een lerares is overleden op school. Echt klote voor die familie, nu net rond de kerst.
Gisteren avond rond 10u vroeg een vriendin of ik nog wilde bowlen, ouders sliepen al dus ik maar vertrokken. Kwam thuis rond 2/3u 's nachts en bij het thuiskomen moet ik eerst de poort open doen. Dat maakt altijd veel lawaai en m'n vader dacht dat ik een inbreker was. Hij komt ****ing hard naar buiten gelopen om dan te zien dat ik het was. Daar stond hij dan in z'n pyjama, en ik was busted want mocht normaal niet meer weg gisteren![]()
zwaar veel last van m'n rug ... godver het houdt ook niet op
Geen idee. Ik denk 45+, hartstilstand.
Niet dat ik het heel erg vind, maar daardoor train ik steeds iets langer dan anderhalf uur
Gisterenavond begonnen,
OT:
Heeft iemand trouwens een idee (graag fatsoenlijk antwoord)
Als een vrouw aan de antibiotica zit; dan werkt de pil niet meer.
Nu zit ik aan de antibiotica; en als ik dan me babies achterlaat in haar; daar zal ook wel anti-biotica inzitten en heeft dit gevolgen tot pil-werkingsverstoring?