MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

lol was ook sarcastisch, maar hee voor het zingen de kerk uit kan ook. Ben inmiddels wel wat gewent dus zal wel goed komen.

Gisterenavond begonnen,

OT:

Heeft iemand trouwens een idee (graag fatsoenlijk antwoord)

Als een vrouw aan de antibiotica zit; dan werkt de pil niet meer.

Nu zit ik aan de antibiotica; en als ik dan me babies achterlaat in haar; daar zal ook wel anti-biotica inzitten en heeft dit gevolgen tot pil-werkingsverstoring?
niemand hier is dokter, dus zou zeggen bel ff met de huisarts voor de zekerheid.

met condoom nken is voor mensen zoals thomasgroenlo

niemand hier is dokter, dus zou zeggen bel ff met de huisarts voor de zekerheid.

met condoom nken is voor mensen zoals thomasgroenlo

Klopt helemaal.... gelukkig neuk ik geregeld ... jij hebt een sterke linkerarm gecreerd mooi fapkonijn

Yes heb de terugweg overleefd zonder te kosten. Nu me bedje maar in duiken :(. Verdomme weer niet kunnen trainen. Ik las maar een rustweek om even goed te kunnen herstellen

Gisteren avond rond 10u vroeg een vriendin of ik nog wilde bowlen, ouders sliepen al dus ik maar vertrokken. Kwam thuis rond 2/3u 's nachts en bij het thuiskomen moet ik eerst de poort open doen. Dat maakt altijd veel lawaai en m'n vader dacht dat ik een inbreker was. Hij komt ****ing hard naar buiten gelopen om dan te zien dat ik het was. Daar stond hij dan in z'n pyjama, en ik was busted want mocht normaal niet meer weg gisteren :(

Geen idee of ik dit in dit topic moet plaatsen of in z'n tegenhanger. Heb vakantie, maar alleen omdat er vannacht een lerares is overleden op school. Echt klote voor die familie, nu net rond de kerst.

Gisteren avond rond 10u vroeg een vriendin of ik nog wilde bowlen, ouders sliepen al dus ik maar vertrokken. Kwam thuis rond 2/3u 's nachts en bij het thuiskomen moet ik eerst de poort open doen. Dat maakt altijd veel lawaai en m'n vader dacht dat ik een inbreker was. Hij komt ****ing hard naar buiten gelopen om dan te zien dat ik het was. Daar stond hij dan in z'n pyjama, en ik was busted want mocht normaal niet meer weg gisteren :(
:roflol: Kluns :)

Hhhhhahaahah klote voor je, moest je maar stiller zijn

zwaar veel last van m'n rug ... godver het houdt ook niet op

Begin het een beetje zat te worden, om steeds 20min van mijn training te besteden aan mensen die om advies vragen. daardoor loopt het steeds uit:( Niet dat ik het heel erg vind, maar daardoor train ik steeds iets langer dan anderhalf uur:(

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 13:31 ----------

Gisterenavond begonnen,

OT:

Heeft iemand trouwens een idee (graag fatsoenlijk antwoord)

Als een vrouw aan de antibiotica zit; dan werkt de pil niet meer.

Nu zit ik aan de antibiotica; en als ik dan me babies achterlaat in haar; daar zal ook wel anti-biotica inzitten en heeft dit gevolgen tot pil-werkingsverstoring?

Mijn kont is ontstoken, wil je ff jouw antibiotica babys in me spuiten?

Fuuuu niks om te eten.
Geen eieren, geen pasta, geen rijst, geen pizza, geen tonijn, ...
FUAAARK

Zaad recyclen dan maar he

Winkel?

Zal wel moeten :(

Terug
Naar boven