- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Enigste waar dat oud ijzer goed voor is
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enigste waar dat oud ijzer goed voor is
Geen chauffeur meer?Ik pak de heftruck om van mijn werkplaats naar de homegym te rijden ...ga die 20 meter echt niet lopen
2021 was een kut jaar , heb james moeten laten gaan
Dus daar komt die hyperbesmettelijke omicronvariant van, cokevid-69;420.Meende dat die staaf er niet meer zo diep in hoefde. Als ze op drugs testen komen ze nog wel wat resten tegen gvd
SossavidDus daar komt die hyperbesmettelijke omicronvariant van, cokevid-69;420.
Verklaart wel dat ik niet te besmetten ben. Al die virussen hallucineren zich de kabouterdans en kunnen daardoor mijn cellen niet meer vinden om te infecteren.
Wie zei ook alweer dat die baby brezza echt fijn is.
Me partner denkt daar anders over namelijk. 💁♂
![]()

Eigenlijk wil ik er ook één kopen voor straks, maar misschien een ander alternatief zoeken?Wie zei ook alweer dat die baby brezza echt fijn is.
![]()

Dat was ikWie zei ook alweer dat die baby brezza echt fijn is.
![]()
. Maar je moet dan ook niet de sloeber versie kopen maar gewoon de goede van ongeveer €280.
.
Dat apparaat werkt top man. Wij laten em 's nachts gewoon aanstaan zodat ie altijd op temperatuur is. Flesje staat er onder ook al klaar. Als ik wakker word hoef ik alleen op play te drukken en heb ik in 5 seconden een flesje.Eigenlijk wil ik er ook één kopen voor straks, maar misschien een ander alternatief zoeken?![]()
.Denk dat ik haar niet meer kan overhalen voor een 2de machine…..Het werkt ook als je er een flesje onder zet alvorens je em aan doet.
Deze
![]()
Formula Pro Advanced - Automatische Baby Fles Maker / Flesvoeding Apparaat / Baby Senseo | bol
Formula Pro Advanced - Automatische Baby Fles Maker / Flesvoeding Apparaat / Baby Senseo. De betrouwbaarste keuze voor flesvoeding Ontdek de Formula Pro...www.bol.com
Laat dr maar een paar keer 's nachts tobben met de waterkoker of magnetronDenk dat ik haar niet meer kan overhalen voor een 2de machine…..
Een plastic flesje met water microwaven vind ik geen chill idee i.v.m. mogelijke lekkage van chemicaliën uit het plastic in het water.Laat dr maar een paar keer 's nachts tobben met de waterkoker of magnetron
Magnetron werkt op zich ook wel goed, maar idd bent er toch 3/4min mee bezig.Laat dr maar een paar keer 's nachts tobben met de waterkoker of magnetron
mooi contrast tussen de woede uitbarsting en "kom eraan"Wie zei ook alweer dat die baby brezza echt fijn is.
![]()

Had je beter naar influencer Strudel kunnen luisterenMagnetron werkt op zich ook wel goed, maar idd bent er toch 3/4min mee bezig.
Opwarmen en voeding scheppen, roeren.
Maar kent het wel “influancer xxx” adviseerde het in een vlogje en scheelde toch 100€ dus dan kopen we die wel.
.