AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #134.923
Screenshot_2022-01-20-18-38-22-746_com.android.chrome.jpg

@chrash niet voorradig dus technisch gezien kan je hem niet kopen.

• #134.924
Is ook maar +37% duurder op net geen jaar.
Mijn factuur is van 26 januari 2021.

• #134.925
  • #134.928
Docent, tja dan kan het niet uitblijven, studenten zijn de grootste besmettingshaard
Bij ons is er alleen een leerlingvariant. Links en rechts heeft elk snotneusje een positieve test en zijn er onderhand 9 klassen in quarantaine. 0 collega's tot zover. Zelfs ik niet met mijn lompe gedrag en high fives aan m'n leerlingen die vervolgens positief testen (ben nog niet geboosterd :eyebrow:).

• #134.929
Docent, tja dan kan het niet uitblijven, studenten zijn de grootste besmettingshaard
Klopt. Ik sta op een school met kinderen tussen 3 en 12 jaar. Tijdens het toezicht komen kinderen met snotneuzen je een hand geven...
Of een kind begint te huilen en geeft je een knuffel...of je geeft wat uitleg naast het kind tijdens een toets...met mijn zwak immuunsysteem is het een mirakel dat ik het niet iedere maand heb.

• #134.930
Klopt. Ik sta op een school met kinderen tussen 3 en 12 jaar. Tijdens het toezicht komen kinderen met snotneuzen je een hand geven...
Of een kind begint te huilen en geeft je een knuffel...of je geeft wat uitleg naast het kind tijdens een toets...met mijn zwak immuunsysteem is het een mirakel dat ik het niet iedere maand heb.
Pas op hoor kijk jij geen boos

• #134.931
.

Laatst bewerkt:
  • #134.932
Gisteren 9 klassen in quarantaine, vanmorgen om 11.30 zijn er in totaal nog 7 naar huis gestuurd. Onderhand zie ik nog een klas van mij op online staan die nog niet vermeld is, dus waarschijnlijk einde v.d. dag een mail dat er nog een paar naar huis zijn gestuurd :o.

5 van de 7 klassen in quarantaine. Lekker heen en weer naar werk voor een uurtje surveilleren en verder alleen online lessen geven. Die 6e klas gaat ook wel dicht, 1tje is al positief. De andere klas heeft PTA's, dus die geef ik toch geen les dan.

• #134.933
zat bijna een uur te zoeken naar de aan/uit schakelaar op de ps4, bleek dus dat dat het geval was bij de ps3, dacht echt van krijg de klere

Terug
Naar boven