XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ben ook net geweest, eindelijk weer melk in huis .. damn

Klote regen buiten, wil naar de gym...

''Het regent, dus ik ga niet naar de gym''

nee, moet 15 min fietse...

Een brief dat ik maar 650 euro ipv 2150 terug krijg van de belasting :mad:

hmmm zal ik duits of spaans kiezen bij me nieuwe opleiding????

Net naar de winkel geweest.. wilde een hoop kleren kopen. Uiteindelijk maar 1 broek :/

****ed up.. geen enkele broek past meer bij de bovenbenen, tenzij het een apart model is. En shirtjes etc. is ook t*ring moeilijk te vinden. Gelukkig ben ik aan het cutten..

:(

hmmm zal ik duits of spaans kiezen bij me nieuwe opleiding????

Ik koos Duits.
Maar ik doe economische richting, en aangezien Duitslang economisch belangrijk is...
Verder is het ook dichtbij en ik kan me niet inbeelden dat ik Spaans ooit nodig zal hebben. Wij gaan veel op reis en naar over waar je gaat spreken ze wel wat Duits, zelf in Turkije kan iedereen Duits. Terwijl ik nog nooit ergens ben gegaan waar ze als secundaire taal fervent Spaans spraken.
Duits lijkt ook wel op het Nederlands, is niet zo moeilijk te leren en is geen f**got taal. Nu denk je dat Spaans alpha is tot ze je leren uitspreken. Je moet alles met een 'sis' klank zeggen zoals Zaragoza zeg je als Saragosa.
Echt voor phaggots.

olifant.jpg

cutcaster-photo-100144356-Smiling-little-sea-turtle.jpg

Ik koos Duits.
Maar ik doe economische richting, en aangezien Duitslang economisch belangrijk is...
Verder is het ook dichtbij en ik kan me niet inbeelden dat ik Spaans ooit nodig zal hebben. Wij gaan veel op reis en naar over waar je gaat spreken ze wel wat Duits, zelf in Turkije kan iedereen Duits. Terwijl ik nog nooit ergens ben gegaan waar ze als secundaire taal fervent Spaans spraken.
Duits lijkt ook wel op het Nederlands, is niet zo moeilijk te leren en is geen f**got taal. Nu denk je dat Spaans alpha is tot ze je leren uitspreken. Je moet alles met een 'sis' klank zeggen zoals Zaragoza zeg je als Saragosa.
Echt voor phaggots.

heb ook duits gekozen!:D heb het al gehad maar spaans leek me leuker, maar ga niet moeilijk doen als het ook makkelijk kan;)

zijn jullie ook niet zo bang dat er tijdens -facebook pedo time- er ineens een app of dergelijk komt waarmee je kan zien wie op je account is geweest, en jij niks doorhebt?

Eindelijk droog ..

Ik koos Duits.
Echt voor phaggots.

een opleiding is wel wat anders dan een profiel :roflol:

kzou koken om 18:15 maar heb geen flauw idee wat en moet nog shizzle halen.

Gewoon kip met rijst; bish moet niet zeuren!

Terug
Naar boven