- Waardering
- 22.485
Excuses ja, attentie kan er precies niet vanaf.
#crisis voor iedereen?
En dan wil ze mijn naar zeep smakende bakken nog komen ophalen...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Excuses ja, attentie kan er precies niet vanaf.
O ja, jij bent Belg.Excuses ja, attentie kan er precies niet vanaf.
#crisis voor iedereen?
En dan wil ze mijn naar zeep smakende bakken nog komen ophalen...
![]()

Ja en het ziet er naar uit dat ik contact had met de Hollandse klantendienst...
Zal eens mailen naar ons ''Anne'' met de eis dat vanaf heden Caroline mijn dossier afhandelt!
en 80 procent van de nieuwbouw valt daar in 6 maanden uit elkaar . 3.25 min begint de ellendeIn China staat 20% van de nieuwbouwwoningen leeg. Laat ze daar lekker heen gaan
Edit
![]()
In China staan minstens 65 miljoen woningen leeg, genoeg om de bevolking van Frankrijk te huisvesten – dat illustreert de omvang van de vastgoedcrisis
In de tientallen miljoenen leegstaande woningen in China zou de hele bevolking van Frankrijk gehuisvest kunnen worden.www.businessinsider.nl
Dus die kl***zak liegt ook nog
Wat jij wil als hij mij uitlachte waarom vertelde hij mij dan al zijn persoonlijke shit aan mij. In augustus dan gaan we zien wie er dan nog lacht
en 80 procent van de nieuwbouw valt daar in 6 maanden uit elkaar . 3.25 min begint de ellende

Ah, probeer dan maar eens een keer met hem af te spreken. Wat gaan we in augustus zien?Wat jij wil als hij mij uitlachte waarom vertelde hij mij dan al zijn persoonlijke shit aan mij. In augustus dan gaan we zien wie er dan nog lacht
Ja, echt erg dat zo iemand zich tot tweemaal toe heeft mogen voortplanten.
Kameel is ook een goede gast, denk je echt dat hij jouw transformatie niet zou waarderen? dat is toch jullie raakvlak, zijn manier van aanpak is wat anders dan wat ik zou aanraden maar er leiden meerdere wegen naar Rome, het doel is motiveren.De laatste tijd dat kameel hier aanwezig was gaf hij mij respect. En hebben we een goed gesprek gehad in pm. Ik vind het gewoon een goede gast
Weet zeker dat kameel mij niet slaat. Mark lokte het zelf uit. In augustus ga je alles inslikkenAh, probeer dan maar eens een keer met hem af te spreken. Wat gaan we in augustus zien?
Je bent goed bezig op BB vlak maar stap uit je droomwereldje
Jij pelt appels?
Waarom pas in augustus? Denk je dat mensen je opeens gaan respecteren als je minder vadsig bent dan nu?Weet zeker dat kameel mij niet slaat. Mark lokte het zelf uit. In augustus ga je alles inslikken
Ik sla over het algemeen ook mensen niet, al zijn het mijn vrienden niet. Lijkt me normaal.Weet zeker dat kameel mij niet slaat. Mark lokte het zelf uit. In augustus ga je alles inslikken
Prima kerel, motiveert ook mensen om wat vaker naar het park te gaan.Kameel is ook een goede gast, denk je echt dat hij jouw transformatie niet zou waarderen? dat is toch jullie raakvlak, zijn manier van aanpak is wat anders dan wat ik zou aanraden maar er leiden meerdere wegen naar Rome, het doel is motiveren.
Klopt ik keek wel altijd naar die gozer op. Doordat hij mij in het begin uitschold ging ik wel steeds harder werken dusja het werkte ook als een soort motivatieKameel is ook een goede gast, denk je echt dat hij jouw transformatie niet waardeert? zijn manier van aanpak is wat anders dan wat ik zou aanraden maar er leiden meerdere wegen naar Rome, het doel is motiveren.
Ja was wel een rare actirIk sla over het algemeen ook mensen niet, al zijn het mijn vrienden niet. Lijkt me normaal.
Gekke Belg.Ik sla over het algemeen ook mensen niet, al zijn het mijn vrienden niet. Lijkt me normaal.
Augustus is je coming out?