- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Andere mensen een simp noemen terwijl je zelf depressief wordt van een afwijzing op tinder 🤔
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Andere mensen een simp noemen terwijl je zelf depressief wordt van een afwijzing op tinder 🤔
Nog niet eens alles, was ik me auto en zie ik dat de nieuwe luchtvering niet eens gelijk loopt.
Zeer goede garage! Waar is het?Nog niet eens alles, was ik me auto en zie ik dat de nieuwe luchtvering niet eens gelijk loopt.
Morgen maar weer terug 🌈
![]()
![]()

Ook nog een officiële mercedes garage, maar ik zeg altijd als me auto voor een beurt gaat parkeer hem ACHTER op jullie terrein anders komt ie voor de deur en dan krijg je dat mensen er op 10cm langs parkeren en een kras geven met een jas of tas.
Jij hebt toch wel een oom neef nicht tante zwager kennis in de wijk wonen die iets met auto's doet? 😌.Auto terug van de garage en een gratis kras erbij die door erop is “gewaaid” aldus de monteur.
![]()
Weghalen wellicht, onderhoud niet. 🙁Jij hebt toch wel een oom neef nicht tante zwager kennis in de wijk wonen die iets met auto's doet? 😌.
Omkatten , weer zo goed als nieuw
Weet niet of dit nog gedaan word in west europa, oost europese landen wel. Km standen terugdraaien of onderhoudboekjes frauderen is wel echt giga business.
Hij is nog nieuw in de Thomas filosofie, er zijn diverse levels, als je grand master behaalt ken je fitchicks met gemak negeren.Andere mensen een simp noemen terwijl je zelf depressief wordt van een afwijzing op tinder 🤔
Op tiktok is het pas ergHij is nog nieuw in de Thomas filosofie, er zijn diverse levels, als je grand master behaalt ken je fitchicks met gemak negeren.
En dan stuur je me niet eens even een berichtje?Tinder zitten echt rare mensen op. Gasten met luiers, gasmasker of andere gekke dingen![]()
Zoals mijn inmiddels overleden maat Willem het zo mooi wist te zegge, gewoon genieten jochie, ach wat mis ik tog die tijde in een kroegie aan ut grachie, de drooglegging verloopt trouwens parallel met de huidige maatregelen.
Lekker voor jeVandaag en morgen van 15:00 tot 03:00 moeten werken.![]()
Nondeju, zoveel werk ik nog niet eens in de week!Vandaag en morgen van 15:00 tot 03:00 moeten werken.![]()