Van de 17 mensen zitten er 7 ziek thuis, niet allemaal corona gerelateerd, maar veel wel.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van de 17 mensen zitten er 7 ziek thuis, niet allemaal corona gerelateerd, maar veel wel.

Blijf maar een jaar weg 🤡ik ga voortaan een week thuisblijven bij een verkoudheid.
Wat voor werk doe je danVandaag en morgen van 15:00 tot 03:00 moeten werken.![]()
Aanwezig zijn maar zelfs dat lukt niet zo goed.
Niet voor de zekerheid ff een testje gedaan? Misschien heb je mazzel.Van de 17 mensen zitten er 7 ziek thuis, niet allemaal corona gerelateerd, maar veel wel.![]()
negatief is tie al.....misschien wordt ie ook wel een positiefNiet voor de zekerheid ff een testje gedaan? Misschien heb je mazzel.

Jawel, op verzoek van de baas omdat mijn dochter ziek was, maar hij was negatief. Mijn hoop is nu gevestigd om mijn achillespees ontsteking, ik heb maar oude eigen veiligheids schoenen aangetrokken, want op die van mijn werkgever kan ik niet lopen.Niet voor de zekerheid ff een testje gedaan? Misschien heb je mazzel.
Loborant.
Voer je dan lobotomieën uit?
Hah nerd

Nee, ik tik met nitril handschoenen op mijn iPhone.
Kom naar het parkje dan, ik bedwelm je jonguh.
Hoe vaak hebben ze die lobotomie bij je uitgevoerd?
Ligt dat aan de mensen, of aan de kwaliteit van de producten?Alleen mensen met Apple producten zeggen dat. De rest zegt gewoon telefoon of mobiel. Kheb nog nooit iemand "op mijn Samung Galaxy" horen zeggen.

Bij de GGD?Hoe vaak hebben ze die lobotomie bij je uitgevoerd?
Apple is echt ontzettend kut dus zeg t maar.Ligt dat aan de mensen, of aan de kwaliteit van de producten?![]()

Klopt, want een Samsung Galaxy heeft gewoon spellingscontrole.Alleen mensen met Apple producten zeggen dat. De rest zegt gewoon telefoon of mobiel. Kheb nog nooit iemand "op mijn Samung Galaxy" horen zeggen.
Jij niet dan?