AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.202
Slaap er een nachie over zou ik zegge.

• #135.206
@rippedmeeuw ben een man van rechtvaardigheid en een eerlijk proces, ik zie dat Kameel uit het hart heeft gereageerd in die post, elke letter is gemeend. Hij verdient het om terug te komen. Het is allemaal afgehandeld tussen die twee.

• #135.207
@rippedmeeuw ben een man van rechtvaardigheid en een eerlijk proces, ik zie dat Kameel uit het hart heeft gereageerd in die post, elke letter is gemeend. Hij verdient het om terug te komen. Het is allemaal afgehandeld tussen die twee.
Ja ik vind een ban ook te ver gaan. Als het gewoon tussen beide is op gelost is het klaar ja. Maar snap de mods ook je wilt niet dat je forum bekend staat om vechtpartijen. En als er een ban word gegeven moet mark ook een ban krijgen hij is ook een volwassen man, wel met mentale ziektes maar het lijkt mij wel dat hij nog gewoon als een volwassene kan nadenken

• #135.208
Ik zie hem uiteindelijk wel terugkeren.

• #135.212
Hoe staat mark er eigenlijk op dit moment tegenover?
Als je bij zoeken Camelus tikt dan zie je de topics omtrent deze kwestie waaronder een topic van Mark waarin hij zich uit, ik denk dat hij momenteel even rust neemt en afstand heeft genomen. Ik wilde mij volledig inlezen maar miste dus verklaring van Camelus zelf die hij vandaag heeft gedropt, het nuanceert voor mij iig wel een hele hoop.

• #135.213
Dat is ook het probleem, ze weet dat ze alles voor elkaar kan krijgen. Dat is de reden waarom de meeste meiden zo t*ring arrogant zijn
Ah daar hebben we onze casanova weer, heb je nog meer wijsheden over vrouwen die je wilt delen? Ben je eigenlijk al hersteld van je Tinder-avontuurtje?

• #135.216
Heeft iemand nog een goede korting voor eiwitten? €70 voor 5 kg bij MP vind ik best belachelijk. Ong zelfde bij BP.

• #135.217
Ontwijk de vraag nou niet knul. Ben je al hersteld van het feit dat je geditched werd door een meisje die je alleen via Tinder kende? Weetjewel, dat meisje waarmee je eigenlijk al je hele leven samen had voorgesteld. Dat meisje dat afknapte omdat je zo verschrikkelijk wanhopig was. Je weet het vast nog wel, is nog geen week geleden. :trollface:

• #135.219
Wat regelmatig mijn dagen verpest? elke keer die nare confrontatie in de kleedkamers, knakwortjes opmerkingen, “directe aanleiding om buiten de deur te spekken”, “laat de buik het worstje niet overlappen”, donder toch op man.

Terug
Naar boven