Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rechten van de kameelMisschien dat Kameel zijn casus voor kan leggen aan het Europees hof voor de rechten van de mens?
Dit lijkt me meer geschikt voor het College van de Rechten van de Mens.Misschien dat Kameel zijn casus voor kan leggen aan het Europees hof voor de rechten van de mens?

Ik kijk geen voetbal gekcrash is Club Brugge fan, hij is zo zuur omdat zijn club altijd jantjes krijgt van Anderlecht.
6 hele centimeters! (Sorry voor de flex)
Omhoog afgerond zeker?
Hoe wist je dat

Vraag het dr @Kathlinoo zou ik zeggen.Vraag me trouwens ook af of die Katalino een Belg is of niet, kan het me niet voorstellen dat je iemand met zo’n strak lichaam amai of voila hoort zeggen.
Vraag me trouwens ook af of die Katalino een Belg is of niet, kan het me niet voorstellen dat je iemand met zo’n strak lichaam amai of voila hoort zeggen.
Ja dus, die hoor ik wel amai zeggen.![]()
IVDM December 2019 - Kathlinoo
Deze maand heeft @Kathlinoo ons een kijkje gegeven in haar leven. Ik had de eer om haar te interviewen. Thnx Kath! Wil je wat over jezelf vertellen? Ik ben Kathleen, 22 jaar, afkomstig uit Limburg maar gaan studeren in Gent en daar blijven plakken. Van m’n 8ste tot m’n 18e heb ik volleybal...forum.bodybuilding.nl
Ik heb geen idee wie die Katalino is, sorry.
Amai
De theorie is mooi....Vandaag werd mij gevraagd de Thomas filosofie te definiëren, vernoemd naar een bekende Nederlandsche bodybuilder, filosoof en intellectueel. De Thomas filosofie is een levensvisie met als bedoeling om simping te elimineren en mannen wakker te schudden.
... nu de praktijk nog.Paar basisregels, wees geen loophondje, niet teveel aandacht geven, laat de bullshit je gezonde verstand niet aantasten.
Scheer je weg simp