AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.301
Als je nu gaat rijden ben je niet verzekerd dus als er wat gebeurd is het game over financieel gezien.

• #135.302
Als je nu gaat rijden ben je niet verzekerd dus als er wat gebeurd is het game over financieel gezien.
En als je wel gepakt wordt door de politie in die 2 maanden dan mag je volgens mij ook 2 maanden gaan zitten :)

• #135.303
Rijbewijs ingevorderd. Iemand tips om deze eerder terug te krijgen dan 2 maanden? :emo:

Onmogelijk anno 2022.

Tegenwoordig is 2x meer als 30kmph te snel al voorkomen en 2 maanden inleveren.
Been there done that.

Onmogelijk met meer als 50 te snel.
En smoesje werk trappen ze ook niet meer in, dan moet je maar nadenken voor je dat doet zeggen ze dan.

• #135.305
En als je wel gepakt wordt door de politie in die 2 maanden dan mag je volgens mij ook 2 maanden gaan zitten :)
Ben het hier ook 100% mee eens.
Je rijd iemand omver zonder rijbewijs dus niet verzekerd. Mag je zelf opdraaien voor de kosten, maar uiteraard dat lukt niet met als gevolg de slachtoffers opdraaien voor jou domme keuze.

• #135.306
Ik zie wel voordelen:

- Beter voor het milieu
- Meer beweging
- Goede reden om andere te laten rijden
- Rust momentje in de trein

• #135.308
Nachtdienst gehad gaat de buurman om 0900 klussen.
Screenshot_20220207-134021_WhatsApp.jpg

• #135.309
Ik woon in België..ik dacht er aan een motorscooter 125 cc te kopen....of iets zwaarder....afhankelijk van het nodige rijbewijs. Dan kan ik met de motorscooter naar het werk en opleiding en kan mijn vrouw vaker over de wagen beschikken.

Ik heb reeds een rijbewijs B. Ik informeerde me over het aantal te volgen uren en prijzen. Tussen de 400 en 1300 euro. Tussen de 4 en 12 uur. Wat een belachelijke prijzen..

• #135.310
Ik woon in België..ik dacht er aan een motorscooter 125 cc te kopen....of iets zwaarder....afhankelijk van het nodige rijbewijs. Dan kan ik met de motorscooter naar het werk en opleiding en kan mijn vrouw vaker over de wagen beschikken.

Ik heb reeds een rijbewijs B. Ik informeerde me over het aantal te volgen uren en prijzen. Tussen de 400 en 1300 euro. Tussen de 4 en 12 uur. Wat een belachelijke prijzen..
Voor een 125cc heb je dat toch niet nodig?

• #135.311
Een rijbewijs voor €400?
In NL kosten de examens voor motor alleen al €650, dan heb je 0 uur les en ga je er vanuit dat je ze alle 3 in een keer haalt.

• #135.312

Man van het geluk

• #135.313

Zo'n driewieler mag je in NL met b rijbewijs rijden.

• #135.315
Voor een 125cc heb je dat toch niet nodig?
Als je je autorijbewijs B behaalde voor mei 2011 dan mag je met een 125 cc rijden. Heb je je rijbewijs nadien behaald, dan moet je 4 uur volgen. Dat kost dus bijna 400 euro. Wil je na 2 jaar een zwaardere motor dan moet je opnieuw bijna 600 euro betalen. WIl je nadien een "volledig" motorijbewijs, dan moet je nog eens 600 euro betalen.

• #135.316
Als je je autorijbewijs B behaalde voor mei 2011 dan mag je met een 125 cc rijden. Heb je je rijbewijs nadien behaald, dan moet je 4 uur volgen. Dat kost dus bijna 400 euro. Wil je na 2 jaar een zwaardere motor dan moet je opnieuw bijna 600 euro betalen. WIl je nadien een "volledig" motorijbewijs, dan moet je nog eens 600 euro betalen.
Oneerlijkheid hoort bij het leven is mij recent duidelijk gemaakt.

• #135.317
Afgaande op een filmpje van een tijdje terug ben jij toch wat 40-45 jaar?
Lijkt me sterk dat jij een rijbewijs behaalde na mei 2011.

• #135.319
Ik heb mijn rijbewijs gehaald in 2010 en denk niet dat ik met een 125cc mag rijden. Staat ook nergens op mijn rijbewijs vermeld.

• #135.320
Ruzie gehad met domme mocro, hij zat in flinke wagen, ik riep is dat de auto van je vader lan dalyarak. Dit soort kaulo fl**kers gun ik niks, in fact als ik zijn waggie ergens tegenkom ga ik het bekrassen gewoon omdat het kan, siktimin orospu cocugu, fucking inteelt figuur.

Terug
Naar boven