Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En als je wel gepakt wordt door de politie in die 2 maanden dan mag je volgens mij ook 2 maanden gaan zittenAls je nu gaat rijden ben je niet verzekerd dus als er wat gebeurd is het game over financieel gezien.

Rijbewijs ingevorderd. Iemand tips om deze eerder terug te krijgen dan 2 maanden?![]()
En als je wel gepakt wordt door de politie in die 2 maanden dan mag je volgens mij ook 2 maanden gaan zitten![]()
Ben het hier ook 100% mee eens.En als je wel gepakt wordt door de politie in die 2 maanden dan mag je volgens mij ook 2 maanden gaan zitten![]()
#omdenkenIk zie wel voordelen:
- Beter voor het milieu
- Meer beweging
- Goede reden om andere te laten rijden
- Rust momentje in de trein

Voor een 125cc heb je dat toch niet nodig?Ik woon in België..ik dacht er aan een motorscooter 125 cc te kopen....of iets zwaarder....afhankelijk van het nodige rijbewijs. Dan kan ik met de motorscooter naar het werk en opleiding en kan mijn vrouw vaker over de wagen beschikken.
Ik heb reeds een rijbewijs B. Ik informeerde me over het aantal te volgen uren en prijzen. Tussen de 400 en 1300 euro. Tussen de 4 en 12 uur. Wat een belachelijke prijzen..
Man van het gelukIk woon in België..ik dacht er aan een motorscooter 125 cc te kopen....of iets zwaarder....afhankelijk van het nodige rijbewijs. Dan kan ik met de motorscooter naar het werk en opleiding en kan mijn vrouw vaker over de wagen beschikken.
Ik heb reeds een rijbewijs B. Ik informeerde me over het aantal te volgen uren en prijzen. Tussen de 400 en 1300 euro. Tussen de 4 en 12 uur. Wat een belachelijke prijzen..
Ik woon in België..ik dacht er aan een motorscooter 125 cc te kopen....of iets zwaarder....afhankelijk van het nodige rijbewijs. Dan kan ik met de motorscooter naar het werk en opleiding en kan mijn vrouw vaker over de wagen beschikken.
Alleen als je die voor 2014 hebt gehaald.Zo'n driewieler mag je in NL met b rijbewijs rijden.
Als je je autorijbewijs B behaalde voor mei 2011 dan mag je met een 125 cc rijden. Heb je je rijbewijs nadien behaald, dan moet je 4 uur volgen. Dat kost dus bijna 400 euro. Wil je na 2 jaar een zwaardere motor dan moet je opnieuw bijna 600 euro betalen. WIl je nadien een "volledig" motorijbewijs, dan moet je nog eens 600 euro betalen.
Oneerlijkheid hoort bij het leven is mij recent duidelijk gemaakt.Als je je autorijbewijs B behaalde voor mei 2011 dan mag je met een 125 cc rijden. Heb je je rijbewijs nadien behaald, dan moet je 4 uur volgen. Dat kost dus bijna 400 euro. Wil je na 2 jaar een zwaardere motor dan moet je opnieuw bijna 600 euro betalen. WIl je nadien een "volledig" motorijbewijs, dan moet je nog eens 600 euro betalen.
Afgaande op een filmpje van een tijdje terug ben jij toch wat 40-45 jaar?Als je je autorijbewijs B behaalde voor mei 2011 dan mag je met een 125 cc rijden. Heb je je rijbewijs nadien behaald, dan moet je 4 uur volgen. Dat kost dus bijna 400 euro. Wil je na 2 jaar een zwaardere motor dan moet je opnieuw bijna 600 euro betalen. WIl je nadien een "volledig" motorijbewijs, dan moet je nog eens 600 euro betalen.
Met die 100/130 wegen zit je daar op bepaalde tijdstippen nog een keer zo aanGoogle: Wanneer uw rijbewijs voor 2 maanden is ingevorderd, is dat altijd wegens een snelheidsovertreding met meer dan 50 km/u.
Dan heb je toch aardig sportief gereden![]()
Ik heb mijn rijbewijs gehaald in 2010 en denk niet dat ik met een 125cc mag rijden. Staat ook nergens op mijn rijbewijs vermeld.Als je je autorijbewijs B behaalde voor mei 2011 dan mag je met een 125 cc rijden. Heb je je rijbewijs nadien behaald, dan moet je 4 uur volgen. Dat kost dus bijna 400 euro. Wil je na 2 jaar een zwaardere motor dan moet je opnieuw bijna 600 euro betalen. WIl je nadien een "volledig" motorijbewijs, dan moet je nog eens 600 euro betalen.