XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.343
20220209_095030.jpg

Ik weet niet wat ik meer shockerend vind. Zijn kledingkeuze, of dat hij mooiere benen heeft dan de meeste vrouwen 😬
Niet zeggen dat ik dat ben.

• #135.346
M'n Turkse leerlingen noemen mij nu abi i.p.v. meneer. Ik spreek verdorie half Twentsch, nu voel ik me nog een Turk ofzo. Ik ben kaas lan.

• #135.347
  • #135.348
En jij vraagt of ze hun huiswerk gemaakt hebben.

Leerling: ja abi
Leraar: zeg wollah
Leerling: gun ons abiiii
Ik moet ook altijd mashallah zeggen als ze iets goeds laten zien, om boze oogjes te voorkomen... Ik ga nog eens een slipper kopen met mashallah er op om die Turken van mij te corrigeren.

• #135.350
Ik moet ook altijd mashallah zeggen als ze iets goeds laten zien, om boze oogjes te voorkomen... Ik ga nog eens een slipper kopen met mashallah er op om die Turken van mij te corrigeren.
Als ze vragen wanneer heeft u onze punten moet je Insha’Allah zeggen

• #135.351
Ik durf te wedden dat ze dat wel kunnen waarderen 🤣🤣
Had er laatst eentje die trots vertelde dat die dat thuis al vaak genoeg krijgt:roflol:. Daarna nog braaf terugbrengen ook.
Als ze vragen wanneer heeft u onze punten moet je Insha’Allah zeggen
Die gebruik ik ook nog wel eens. M'n Turks is nog wel goed genoeg om het een en ander op te pikken en een paar woordjes te gebruiken. Mijn top 3 is mashallah, inshallah en yalla op de eerste plaats, als ze weer eens naar de wc moeten of iets ophalen.

• #135.352
Vandaag met de kinderen naar het Africa Museum geweest in Tervuren. Wat een toffe uitstap. De kinderen waren niet van me weg te slaan. Dinsdag was de klas een stort. Ik wou die opruimen, maar had een vergadering op school van 16u00 tot 18u00. Bij mijn terugkeer.... was de klas prachtig opgeruimd; Vier kinderen hadden 2 uur alles opgeruimd. Ongelooflijk!

• #135.355
Wat is er met de Nederlandse “first date”
Gebeurd. Waarom is Sergio vervangen door een gorilla?
Sinds Bertus is het daar bergaf gegaan.

• #135.356
Vandaag met de kinderen naar het Africa Museum geweest in Tervuren. Wat een toffe uitstap. De kinderen waren niet van me weg te slaan. Dinsdag was de klas een stort. Ik wou die opruimen, maar had een vergadering op school van 16u00 tot 18u00. Bij mijn terugkeer.... was de klas prachtig opgeruimd; Vier kinderen hadden 2 uur alles opgeruimd. Ongelooflijk!
Hahahah...staat in verkeerde topic. Moest in " wat maakt je dag goed.

• #135.357
  • #135.359

Dus wanneer komt er weer een nieuwe variant? Die reacties ook.. letterlijk niemand wilt terug naar kantoor. Die shit is gewoon een HELL, tenzij je leeft om te werken.

• #135.360

Dus wanneer komt er weer een nieuwe variant? Die reacties ook.. letterlijk niemand wilt terug naar kantoor. Die shit is gewoon een HELL, tenzij je leeft om te werken.
Laat die nieuwe variant maar, of toch alleszins een 'gevaarlijke'. De werkgevers moeten maar inzien dat voor sommige mensen telewerk efficiënter is. Voor mij alleszins niet, als ik thuis ben is het laatste wat ik wil, werken. Werken doe ik op mijn werk en niet thuis. Alhoewel een dag, of beter nog 2 halve dagen per week, eens niet op bureau zitten me wel helpt om mijn administratie iets beter op orde te houden :p
Ik wil ook terug festivals, feesten, reizen, geen 100000e boosterprik voor mijn vrijheid etc

Terug
Naar boven