Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.321
Ruzie gehad met domme mocro, hij zat in flinke wagen, ik riep is dat de auto van je vader lan dalyarak. Dit soort kaulo fl**kers gun ik niks, in fact als ik zijn waggie ergens tegenkom ga ik het bekrassen gewoon omdat het kan, siktimin orospu cocugu, fucking inteelt figuur.
Je weerspiegelt wel de gemiddelde nederlander. Afgunst of iemand met een grote auto en zodra die ergens geparkeerd staat een kras erop zetten ipv gewoon die gast face2face erop aanspreken…

• #135.322
Je weerspiegelt wel de gemiddelde nederlander. Afgunst of iemand met een grote auto en zodra die ergens geparkeerd staat een kras erop zetten ipv gewoon die gast face2face erop aanspreken…
Geen enkele Nederlander die ik persoonlijk ken denkt zo.

Ze lopen er idd tussen hoor, maar dat is niet de gemiddelde Nederlander.

• #135.323
Nachtdienst gehad gaat de buurman om 0900 klussen.
Screenshot_20220207-134021_WhatsApp.jpg
Bingo 😐 god***domme

• #135.329
Gezakt voor AVD omdat ik niet 1000 meter voor de afslag 3 vrachtwagens en 2 auto's in haalde, ookal moest ik zeker 140 rijden om dat te halen. :emo:

• #135.331
Sorry maar hij kwam aanrijden stapt uit en duwt iedereen opzij waar een rij stond, opdonderen met dat soort lui. Hij kent de eigenaar dus hij dacht gedekt te zijn.

• #135.334
Vanmorgen al geen zin in benen trainen. Om 0900 uur opgestaan na 9 uur slapen, eerst skaatsen gekeken en goed gegeten.
Goede training gedaan.
Nu kapot. Wat un kutdag benen trainen dag. Nu half uurtje lopen met de hond, uitlopen/ wandelen. Is er tenminste één happy straks.

• #135.337
Is ook niet moeilijk met die hollandse koeien

• Haha
Waarderingen: Xrp
Terug
Naar boven