XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.362
Het ene machtig mooie vrouwelijke pareltje dat iedere ochtend tegelijk met mij in de basic-fit sport is naar de kapper geweest en heeft haar mooie blonde lange haren vervangen voor een rood pittig tomboy kapsel.

Helaas.

Laatst bewerkt:
  • #135.363
Het ene machtig mooie vrouwelijke pareltje dat iedere ochtend tegelijk met mij in de basic-fit sport is naar de kapper geweest en heeft haar mooie blonde lange haren vervangen voor een rood pittig tomboy kapsel.

Helaas.
Is toch mooi zo'n jonge Karen?:meal:drool:drool:drool:

• #135.364
Ben wel hersteld van corona maar ik proef en ruik nog steeds niks

• #135.366
@dreamy1 dat is echt het ergste van allemaal.
Behalve als je eraan overlijdt uiteraard.

• #135.378
Nouja ik ruik geen vieze geuren meer en normaal vond ik thee zonder zoetjes smerig maar die drink ik nu gewoon omdat ik toch niks proef.

Maar niks proeven en zin hebben in een lekker pizza heeft geen zin. Dus aan cheaten heb ik niks aan. Het is nu letterlijk en figuurlijk eten voor je gains en niet om te genieten:roflol:
Nou, niet kunnen genieten van eten/drinken is heel dichtbij.
Ik ruik ook inmiddels al 5,5 maand niks..
Hoopte eerst ook na een paar weken weer wat te ruiken maar zal nog wel een lange tijd duren ben ik bang

• #135.379
Nouja ik ruik geen vieze geuren meer en normaal vond ik thee zonder zoetjes smerig maar die drink ik nu gewoon omdat ik toch niks proef.

Maar niks proeven en zin hebben in een lekker pizza heeft geen zin. Dus aan cheaten heb ik niks aan. Het is nu letterlijk en figuurlijk eten voor je gains en niet om te genieten:roflol:
Had liever geen smaak eind bulk alles wordt smerig dan :roflol:

Terug
Naar boven