MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.622
Ben ook wel eens ooit gebrakechecked door een man met 3 kinderen achterin hoor. Mensen denken niet na.
Daarom doe ik het liever, mensen doen rare shit voor een minuutje winst man.

Weetje wat het probleem is hiervan? Ik kom gvd weer fucking laat of niet in de gym die dag

• #135.625
Over afsnijden gesproken. Khad vanmiddag een sukkel voor me die 20 reed waar je 60 mag (bosbaan Amsterdamse bos).

Maakt niet uit, er kwam een kans om in te halen. Dus ik haal em in, drukt ie me de weg af. Begint ie allemaal handsignalen te maken terwijl ik em inhaal.

Ik had die kleine achterin en moest mijzelf echt beheersen om die gast niet uit zijn auto te trekken.

• #135.626
Vandaar dat je sinds paar jaar je de code 95 uren kunt krijgen via een agressie therapie cursus. 😀

• #135.631
  • #135.632
Stond smorgens heel vroeg zonder lichten of gevaarlichten half op de vluchtstrook / half op de weg.

Heeft er jaren en jaren last van gehad, dat beeld .
Ik heb ooit een minicooper met 3 kinderen achterin op een millimeter gemist. Wagen op de vluchtstrook gezet, alles uitgekotst, half uur blijven zitten en toen rustig terug gegaan naar de zaak. Echt met trillende beentjes die wagen uitgestrompeld.

Ook al was die mevrouw fout en verantwoordelijk had ik mezelf dat nooit vergeven.

• #135.635
Zou Tom Platz dit bedoelen als ie tijdens zijn motivatie filmpjes roept; “i would rather die, then give up”

Flauw grapje 🙁
Bud Jeffries was onlangs herstellende van corona en hij is tijdens het trainen gewoon dood neergevallen :(

• #135.636
Blijkbaar niet.
Lijkt zo omdat België infrastructureel gaten kaas is , sociaal gezien is hun overheid behoorlijk groot en dus duur

• #135.638
Terug
Naar boven