- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Ondertussen veilig op de bank bij Mike's gezin:Geen probleem hoor Niet mijn leven, ik zit savonds gewoon op de bank met mn gezin.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ondertussen veilig op de bank bij Mike's gezin:Geen probleem hoor Niet mijn leven, ik zit savonds gewoon op de bank met mn gezin.
Pas op voor camelus aub.
Ondertussen veilig voor Mike's huis in het parkje:
One ganja makes a lot of friends🤙
Kom parkje, dan roken we er eentje

Yes goed plan✌
Deze stomme stoten doen ze nog altijd hoor. Op het bedrijf naast ons zijn al een klein jaar heel grote werken bezig. Elke dag tss de 50 en 100 busjes vol met dit soort volk. Ik kom ze dus vaak tegen op weg van en naar het werk.Ja klopt en was de tijd dat polen net bij de eu kwam, waren ze nog erg wereldvreemd denk ik
Ze zijn wel hardleers inderdaadDeze stomme stoten doen ze nog altijd hoor. Op het bedrijf naast ons zijn al een klein jaar heel grote werken bezig. Elke dag tss de 50 en 100 busjes vol met dit soort volk. Ik kom ze dus vaak tegen op weg van en naar het werk.
Zit letterlijk elke vrouw deze dagen in therapie of ligt het aan mijn aantrekkingskracht
Elke vrouw is een focking psychopaat. Is slechts een kwestie van tijd totdat je erachter komt.Zit letterlijk elke vrouw deze dagen in therapie of ligt het aan mijn aantrekkingskracht
Zoek ze wat jonger dan. Die kan je nog wat kneden.Zit letterlijk elke vrouw deze dagen in therapie of ligt het aan mijn aantrekkingskracht
Nou weet niet hoe jong ik ze dan moet zoeken wil dat lukken maar denk dat ik dan samen met Marco geboycot kan worden

Zit letterlijk elke vrouw deze dagen in therapie of ligt het aan mijn aantrekkingskracht

Wat was de eerste diagnose van het ambulancepersoneel?Gister met ambu op een brancard naar huis gebracht vanuit de gym…
Tijdens een setje bent over row voelde/hoorde ik een krak in mijn onderrug, viel in elkaar op de grond en sindsdien kan ik niet meer lopen, staan of zitten. Verga van de pijn.

Heftig!Hmm ook wat meegemaakt ..
Gister met ambu op een brancard naar huis gebracht vanuit de gym…
Tijdens een setje bent over row voelde/hoorde ik een krak in mijn onderrug, viel in elkaar op de grond en sindsdien kan ik niet meer lopen, staan of zitten. Verga van de pijn.
Hoe krijg je t voor elkaar
Beetje op internet gekeken maar denk dat het spit is oid.