Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.641
Geen probleem hoor Niet mijn leven, ik zit savonds gewoon op de bank met mn gezin.
Ondertussen veilig op de bank bij Mike's gezin:
1645865874007.png

• #135.648
Ja klopt en was de tijd dat polen net bij de eu kwam, waren ze nog erg wereldvreemd denk ik
Deze stomme stoten doen ze nog altijd hoor. Op het bedrijf naast ons zijn al een klein jaar heel grote werken bezig. Elke dag tss de 50 en 100 busjes vol met dit soort volk. Ik kom ze dus vaak tegen op weg van en naar het werk.

• #135.649
Deze stomme stoten doen ze nog altijd hoor. Op het bedrijf naast ons zijn al een klein jaar heel grote werken bezig. Elke dag tss de 50 en 100 busjes vol met dit soort volk. Ik kom ze dus vaak tegen op weg van en naar het werk.
Ze zijn wel hardleers inderdaad

• #135.650
Zit letterlijk elke vrouw deze dagen in therapie of ligt het aan mijn aantrekkingskracht

• #135.654
Stel je voor dat er een saab voor de deur staat op de dag van de meeting😂

• #135.656
Pfff. Kut Windows. Gisteren niks aan de hand. Hij heeft geen updates gedaan vannacht of vanochtend.

Kut laptop geeft bsod na bsod. Kernel error, reference by pointer en kmode.

Helemaal geen zin in om een laptop te troubleshooten die zichzelf iedere paar minuten uit zet.

Windows update errors al gefixt. Chkdsk gedaan. Sfc /scannow ook. Het lijkt erop dat als ik geen internet open dat hij langer dan 1min stabiel loopt. Echt geen zin om te mogen herinstalleren :(

Zo de netwerk drivers en memory diagnostics maar eens proberen. Iemand nog meer suggesties?

Soms denk ik echt dat ik beter gewoon een flinke MacBook had kunnen kopen. M'n vriendin heeft Apple en daar heb ik deze kutzooi nog nooit mee gehad.

Edit: ben er al uit, Intel heeft een crappy Wi-Fi 6 AX201 driver geinstalleerd die een BSOD geeft.

Laatst bewerkt:
  • #135.658
Hmm ook wat meegemaakt ..

Gister met ambu op een brancard naar huis gebracht vanuit de gym…

Tijdens een setje bent over row voelde/hoorde ik een krak in mijn onderrug, viel in elkaar op de grond en sindsdien kan ik niet meer lopen, staan of zitten. Verga van de pijn.

Hoe krijg je t voor elkaar :o

Beetje op internet gekeken maar denk dat het spit is oid.

• #135.659
Tijdens een setje bent over row voelde/hoorde ik een krak in mijn onderrug, viel in elkaar op de grond en sindsdien kan ik niet meer lopen, staan of zitten. Verga van de pijn.
Wat was de eerste diagnose van het ambulancepersoneel?
Je kunt niet meer staan, zitten of lopen maar ze zetten je gewoon thuis af en zoekt het verder maar uit? :gek:

• #135.660
Hmm ook wat meegemaakt ..

Hoe krijg je t voor elkaar :o

Beetje op internet gekeken maar denk dat het spit is oid.
Heftig!
Hopelijk is het idd spit, en geen hernia ofzo 🙁
Hopelijk geen uitstraling naar je benen enz?

Terug
Naar boven